|
| quote: | Originally posted by Tiger777
En waar doet ge het vlees? |
ge bakt eerst het gehakt maar met ne houten lepel of zo kapt ge da in fijne brokjes. dat kruid je dan. wanneer het vlees bijna gebakken is smijt je er de ajuin bij, en daarna de stukjes paprika, wortel, tomaat, enzovoort. goed dooreen roeren en af en toe omroeren het volgende kwartier (en nog wa kruiden met basilicum)
Als al die groenten er wa gaar beginnen uitzien: de gekookte rijst ertussen roeren en voila!
___________________
|