|
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן הצבא משתלט עלייך 
תודה על הח' הראשון והשני...
אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם) |
המצב עוד רחוק מלהיות כזה - לפחות בשרון וגם חלק מת"א פשוט
אין מושג בשיט לאנשים ומה שהכי מעצבן שגם
לדיג'יים כביכול אין מושג איזה טראקים יוצאים ואיך להשיג אותם ...
וככה יוצא מצב שהולכים לדיסקוטק ושומעים כל הזמן את אותו
טראק עד שהוא יוצא מהתחת ...
אין חומר ומקצועיות ...

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|