Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Sommar !
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Christian Ö.
Skolan har börjat plus att jag skriver körteorin imorgon på morgonen, men jag hade jävligt gärna sett Marc

Christian. Jag känner mig lite utanför. Vad är det för gigs ni ska som jag inte får spela med. jag kan ju stå för (japansk manga pop)
Mixar ju själv hemma osv. Vem är det som håller i det osv. hehehe

Old Post Aug-22-2006 19:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

har inte varit på en enda mb fest denna sommar, bu på mig..
eller ja, bu på att ha sen semester

är väl inte så många måndagar kvar nu va? john 00 flemming nästa vecka, skulle ju kunna vara något i och för sig.

Old Post Aug-22-2006 20:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Någon som vet om det finns en chans att det finns biljetter kvar tills ikväll?

Old Post Aug-28-2006 09:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Jag kommer ikväll! (segt att man ska upp 7 imorgon men whatever)

www.myspace.com/christianohman

Last edited by Christian Ö. on Aug-28-2006 at 14:44

Old Post Aug-28-2006 14:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

helt besviken, kan inte komma idag. har lektioner imorron.

Old Post Aug-28-2006 14:41  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag hinner inte ner till skolan på någon timme från Stockholm med tanke på att jag bor i Motala (300km ifrån Stockholm). Dessutom har jag ingen att åka med.

Visst suger det riktigt hårt, jag som verkligen ville se J00f

Old Post Aug-28-2006 14:51  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan glömde köpa förköp till ikväll...

Old Post Aug-28-2006 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

hhhyes! j00f var grym som förväntat. Hälsade på Rebel9 och snackade lite med steve. Nu ska jag däcka! God Natt!

Soundcloud!

Music by me

Old Post Aug-29-2006 03:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag drog vid 2 eftersom jag skulle jobba idag men hörde just på nyheterna att det blev värsta slagsmålet... trist som FAN !!!!
Såg en jävla massa krogfolk och uppenbarligen en del fotbollshulliganer!
Svart dag igår även för Svensk fotboll... lite OT men det sägs vara lite av samma folk.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,878739,00.html

Träffade Rebel9 igår för första gången...
Connector var där också... var riktigt kul att träffa igen!
Vilken söt pingla han hittat också
Ses snart igen mannen!

Old Post Aug-29-2006 08:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Trist att det urartade, festerna har ju varit fria från sådant tidigare men det är väl oundvikligt i längden antar jag.

Tur att man drog tidigare kanske, drog också runt 2 (lite innan steve) eftersom jag var sjukt trött och Psytrance inte är min grej (dessutom hade jag inga vettiga öronproppar så öronen led ganska hårt).

Joof var helt okej men han hade gärna fått lira mindre psy och mer regular trance som han inledde med, hans inledning var skadat bra

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-29-2006 11:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

weeeeeeeei vilket party
Träffade massa skönt folk. Özgur bjöd på dricka i chilloutrummet, trots att jag spillde ut hans drink LOL! Vilken skön snubbe. Sen träffa jag Steve och Vizay och en del annat trevligt folk

Men god damn vilken spelning J00F bjöd på. Ofattbart att han lyckades behålla klimaxet nonstop i över 2 timmar och så bjöd han på flera klassiker. Några som jag kände igen:

Astrix & Dimitri - Evox
Astrix - Fire
Mandrake - Universal Soul (The Digital Blonde remix) (kvällens höjdpunkt)
BT - Flaming June
Etnica - Trip Tonight (Wizzy Noise remix)

skönt med en fest där det inte spelades epiclåtar med 3-minutersbreak utan där dansandet kunde hållas intakt.

Bäst av allt var när J00F dumpade den där silikontjejen och istället följde med mig och polarna för en pratstund på hans hotell. Så paff hon blev. Haha

Old Post Aug-29-2006 11:26  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!

Jag visste att jag skulle missa "Universal Soul"

FAN FAN FAN FAN FAN :<

Gött att ni hade det kul iaf

Old Post Aug-29-2006 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Sommar !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki don't think this one is gona be hard:) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMGMT - Kids (Soulwax Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:52.

Forum Rules: