|
| quote: | Originally posted by mjz
hehe, på tal om mp tror jag dom kommer landa någonstans runt 6% när storstadsdistrikten räknats, men det gör inte mig speciellt mycket för då har vi redan ju en borgerlig regering förhoppningsvis 
Det bor sossar överallt, de är överlägset största parti. |
Joo. Jag tycker att en kompis till mig sammanfatta läget om mp ganska bra: det är bra att mp tar upp miljöfrågor i riksdagen, men sen har mp fel svar på de frågorna
Ähh, enda skälet jag kollar på valgrejen i TV är för att det är en utmärkt pluggflykt. Fick ju inte ens rösta i riksdagsvalet... 
___________________
The fears of the past are the dreams of the future
|