|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Aug-17-2006 12:10
|
|
|
 |
 |
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by Nabistai
Simons, Vermaelen, Van Buyten en Kompany zijn zowat de beste spelers die we lopen hebben! Met daarachter Stijnen of Proto en we pakken weinig op geen goalen.
Het grote probleem gisteren was volgens mij dat alleen de keeper op zijn positie speelde. Ik heb maar 10 minuten gekeken en ik heb Goor op de rechterkant zien lopen, Van Damme stond links terwijl die bij rsca centraal speelt, Buffel speelde achter de spits wat ook niet zijn spel is, Geeraerts en Hoefkens op rechts. Het lijkt wel een ziekte te zijn om eerst een systeem te kiezen en dan de spelers er proberen in te passen (terwijl men juist een systeem moet ontwikkelen met de spelers die men heeft). Onze Franky heeft daar ook serieus last mee.
Nuja, voor de rest interesseren de Duivels mij al jaren nimeer, alles errond is gewoon zwak. |
+1, het lijkt wel een trend te worden om spelers niet op hun beste positie uit te spelen. Tzou nochtans al een stap in de goeie richting zijn.
Defour moest trouwens ook op dat veld gestaan hebben. Tis de enige creatieve middenvelder die ze hebben (nuja, Kompany heeft ook wel creativiteit, maar das geen aanvallende mid).
|
|
Aug-17-2006 12:23
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Aug-17-2006 16:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Mr_Pedro
tranceaddict
Registered: Aug 2006
|
|
|
Ik vond dat Vandereycken veel vroeger had moeten ingrijpen. Eigenlijk moest hij zelf nooit met Dembele en Buffel gestart hebben. Buffel is geen echte spits, en Dembele, met alle respect, zo voor de leeuwen gooien, dat kan niet. Het is een goeie speler, maar hij zakte gisteren veel te diep terug. Wie moest er dan scoren? Da's niet direct zijn fout, want de ploeg was in z'n geheel gewoon veel te statisch. Als iemand het verschil had kunnen maken, was het Kevin Vandenbergh, denk ik. Een betere goaltjesdief als hem hebben we niet, die kerel moet altijd spelen. Snap niet dat die op de bank bleef.
Bon, onze start hebben we dus inderdaad weer maar eens gemist. Maar vergeet niet dat het groepen van 8 zijn deze keer, dus dit is nog niet zo rampzalig als 2 jaar terug met de WK-kwalificatieronde. We zullen alleszins wel een stuk sterker voor de dag moeten komen in de komende matchen, en ook punten pakken tegen de toppers, m.n. Servië o.a.
|
|
Aug-18-2006 00:59
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:29.
Forum Rules: