Originally posted by yahel222
טוב עכשיו ראיתי את אחד מהסרטים הכי טובים בשנים האחרונות
מועדון קרב
אנשים....סרט ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמנם רוב הסרט אתה ב
אבל בסוף...
מבינים.??
בקיצור...ענק
מומלץ מאד
לאנשים בעלי סבלנות ושמבינים סרטים עמוקים
סרט אדיר!!!!!!!!!!!!!!!
אחד הסרטים הכי טובים שראיתי בחיים שלי
חבר שלי הקליט לי אוז שהייתי בפולין ובטעות אבא שלו מחק
אז הוא אמר לי שהוא יפצה אותי בזה שהוא יקליט לי מועדון קרב כי הוא יודע שאני חולה על זה
ראיתי קודם עקיצה ב 60 שניות סתם כי שעמם לי ולא היה לי כוח ללכת לגן המסריח שחברים שלי ישבו בו... גם סרט ממש נחמד
___________________
.
Apr-01-2002 01:35
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
גם עקיצה וגם מועדון שני סרטים אחלה
היום אח שלי חוזר מחול
אולי סוף סוף הוא יחזיר את המנוי לספריה של הדיודי
___________________
Never again.
Apr-01-2002 09:48
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
חחחחח
ראסמי כל יום הוא מביא סרט....
וזין הוא חוזר היום...
בואנה אני מתגעגע אליו...
לא משנה נדבר באי סי קיו...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Apr-01-2002 10:45
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
גם עקיצה וגם מועדון שני סרטים אחלה
היום אח שלי חוזר מחול
אולי סוף סוף הוא יחזיר את המנוי לספריה של הדיודי
אח שלך לא חזר לפני איזה חודש שרצית לקשט את הבית!?!?
___________________
.
Apr-01-2002 14:00
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אח שלך לא חזר לפני איזה חודש שרצית לקשט את הבית!?!?
האח השני... היותר גדול
איחוד משפחתי סוף סוף אחרי 15 חודשים
___________________
Never again.
Apr-01-2002 14:08
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שיהיה במזל
אני חייב לראות מועדון קרב עוד פעם!!!!
מי שלא ראה שיראה את זה דחוף!!!
בגלל שאף אחד לא רוצה לצאת אז יוצא לי לראות מלא סרטים
אולי היום אני ילך לקחת מידידה שלי סרט ויראה
___________________
.
Apr-01-2002 14:20
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בגלל שאף אחד לא רוצה לצאת אז יוצא לי לראות מלא סרטים
אולי היום אני ילך לקחת מידידה שלי סרט ויראה
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
___________________
Never again.
Apr-01-2002 14:26
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
הוידאו שלה מקולקל
ויש לי בית מפוצץ באנשים עכשיו... גם סבתא וסבא פה עכשיו
נראה כבר
___________________
.
Apr-01-2002 15:04
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by roy
הוידאו שלה מקולקל
ויש לי בית מפוצץ באנשים עכשיו... גם סבתא וסבא פה עכשיו
נראה כבר
חפיף אחי העיקר שתהנה
___________________
Never again.
Apr-01-2002 15:17
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
עדיף להשאר לראות עם הידידה...
לא.....מה זה יעזור??????????????
עדיף לראות עם חבר בן
למה תמיד מספרים בדיחות שבנות לא יצחקו מהן
Apr-02-2002 15:42
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by yahel222
לא.....מה זה יעזור??????????????
עדיף לראות עם חבר בן
למה תמיד מספרים בדיחות שבנות לא יצחקו מהן
אף פעם לא חשבתי על זה ככה
בשרק היה איזה קטע שמישהו הסריח
אז התחלנו להריץ בדיחות על זה... בנות לא היו אוהבות
ואז חבר שלי חיקה אותם
___________________
.
Apr-02-2002 18:18
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
ראיתי עכשיו רוד טריפ
איזה סרט קרוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה באמת מיועד לקרועים שביננו... גיל, סיימון, דותן
אני ממליץ לכם לראות אם לא ראיתם
טום גרין פשוט רצח אותי אני אומר לכם...
אבל יכול להיות שצריך לראות את זה באמצע הלילה בחדר חשוך... איזה קטעים