Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, Veronica och Rosmarie
Sorterade bort många bilder på dem, eftersom jag fotade hela fotoserier på dem

http://gallery.anuga.se/v2/1161385261/

Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där, kanske svårt att fokusera när man fotar i ett sånt läge?

Old Post Oct-22-2006 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Crillz0r
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Kvicket
Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där

Du får det att låta som det är dåligt med rumpbilder. Rumpbilder är bra!

Old Post Oct-22-2006 20:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Crillz0r Click here to Send Crillz0r a Private Message Add Crillz0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

quote:
Originally posted by Kvicket
Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där, kanske svårt att fokusera när man fotar i ett sånt läge?

Hehehe, säger som jag brukar, dem är spontana (aim - shot), blir dem bra, så e dem "keepers"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-22-2006 21:24  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, säger som jag brukar, dem är spontana (aim - shot), blir dem bra, så e dem "keepers"

Ja du det finns ju exempel på när dina aim shots blir ganska klockrena

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-22-2006 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Hemma igen
sjukt trött..

Anuga (eller andra fortografer också) .. vänligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder från diverse sidor

Tack så mkt till alla för ett fantastiskt fest

Old Post Oct-22-2006 23:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Inte alls min typ av musik men jäääävlar i havet vilket röj det var på hårdstilgolvet...var mest där för att träffa lite TA-folk...kul att se Steve och Scul lira...skoj att träffa alla nya o gamla ansikten igen...reveal var ju ett tag sedan man såg. Tyvärr drog vi precis efter att Stiiiiv hade avslutat sitt set, så honom fick jag aldrig hälsa på. Som någon har nämnt så var övergångarna jävligt tighta.

Vad var det för jävla blod på golvet hela vägen ner till toaletten? Såg ju ut som någon hade blivit mördad...tycker också arrangörerna borde satt Steve nere på golvet istället för att hänga upp honom i taket. Funkar framför 10.000 pers men inte på sånt här litet ställe - jag är helt övertygad om att det hade varit mer folk på golvet om han fått vara nere vid publiken - närvaro mellan dj o publik på ett litet dansgolv är ett måste. (Arrangörerna kanske lusläste mina tidigare inlägg och var rädda för att jag skulle spilla ner hans grejer)

Vad gäller just arrangemang av fester så se för FAN till att erbjuda kvitto till era gäster! Av ren yrkesskada frågade jag efter kvitto vid entrén men fick inget. Enligt svensk lag måste man erbjuda alla kunder kvitto på vad man än köper (undantagsfall på loppmarknader och sånt trams). Om länsstyrelsen och kommunen får för sig att komma förbi på en kontroll och de inte ens ger ut kvitto på begäran kan de iskallt räkna med att de aldrig lär få arrangera en fest igen. Utöver detta så verkade det vara en tipp-toppfest, i alla fall för de som gillade musiken

Old Post Oct-23-2006 07:42 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by Laszlo
Vad gäller just arrangemang av fester så se för FAN till att erbjuda kvitto till era gäster!

Agree! Det det gjorde det omöjligt att gå ut å ta en nypa luft utan att behöva betala inträde en gång till.

Old Post Oct-23-2006 08:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

bild nr 199. nice asså .nice ^^

Old Post Oct-23-2006 14:41  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rainborn
"Wtf-Post Of The Year"

Registered: Aug 2005

ROFL bild 257

Old Post Oct-23-2006 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Rainborn Click here to Send Rainborn a Private Message Visit Rainborn's homepage! Add Rainborn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det var riktigt kul att spela på denna festen...

Vi var ett skönt gäng som åkte ner från Sthlm på lördagen, Kvicket, Fisken, cham, Kenny (TC) & Zimbo (TC). Gjorde ju resan klart kortare (5 timmar enkel väg). Tack för er support också Hade inte kört Mass Noise om inte ni bett om den mer än en gång!

Jäkligt schysta lokaler... ljuset var "hej kom o hjälp mig" på lilla men mycket bättre iom. lasern på stora!

Och det var ju en hardstyle-fest så det var svårt att hålla kvar folket på mitt golv... pitchade alla låtar +2-5% ändå!

Håller nog helt med Laszlo där att man var lite för högt upp och fick ingen ögonkontakt med publiken, men jag försökte se levande ut, for ju oundvikligt från höger till vänster mellan vinylspelarna...
Första 1½ timmen gick riktigt bram tajta mixar ja... tack för ni nämner det Skön feedback! Tack!
Sista halvtimmen var det "It's all gone Pete Tong" på mitt vänstra öra så jag fick sjukt svårt att takta men det gick ju uppenbarligen rätt bra ändå!

Grymt dekor av Amerikanska Jamin... grymt soft snubbe som bla. arbetat åt Ace Event tidigare! Kul att träffa en del Swe-TAs också!
ScuL (hoppas du gillade klistermärket "FUCK CD! REAL DJs PLAY VINYL")! reveal (det var länge sen) Akia (kul att ses igen) anuga (grymma bilder på din sida!)... Laszlo synd vi inte hann träffas men jag såg dig där uppifrån (med kikare) Tyckte jag såg Funfrock också...
Egentligen borde jag försökt få upp hela Sweta-Crew där uppe jag stod... fanns gott om plats för ett helt kompani!

Ska bli riktigt kul att lira på kryssen, då kan jag köra mer mitt race!

quote:
Originally posted by ScuL
Anuga (eller andra fortografer också) .. vänligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder från diverse sidor

Kanske kan uppas på min FTP så blir det lätt för alla

ftp://dream:[email protected]:7171

Tror allt som allt att dom flesta var jäkligt nöjda med festen, var grymt kul att cykla lite till Zany sista timmen!

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-23-2006 at 15:05

Old Post Oct-23-2006 14:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

quote:
Originally posted by Rainborn
ROFL bild 257

U? Me? U? Me? U? Me? U? Me? U? Me?

Bara fick Night in Roxbury på huvet all over again

Laddar upp bilderna på fätpän.
Laddar även upp senaste "Camera Raw" plugin'en till Adobe Produkterna plus lite andra som klarar av samma format.

Den behövs för att se .CR2 bilderna (.CR2 = .RAW)

Gott mos alla, snart slashar Bison upp sina bilder på TC med

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-23-2006 15:38  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Akia
Agree! Det det gjorde det omöjligt att gå ut å ta en nypa luft utan att behöva betala inträde en gång till.

Var väl inga problem att gå ut? Jag fick stämpel och var ute och flummade en sväng, tog ut pengar mm..

Old Post Oct-23-2006 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld techno tune played by Jeff Mills [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTata Box Inhibitors - Plasmids (Placid Mix) [Touche] [TOU 9404] [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules: