|
Det var riktigt kul att spela på denna festen...
Vi var ett skönt gäng som åkte ner från Sthlm på lördagen, Kvicket, Fisken, cham, Kenny (TC) & Zimbo (TC). Gjorde ju resan klart kortare (5 timmar enkel väg). Tack för er support också Hade inte kört Mass Noise om inte ni bett om den mer än en gång!
Jäkligt schysta lokaler... ljuset var "hej kom o hjälp mig" på lilla men mycket bättre iom. lasern på stora!
Och det var ju en hardstyle-fest så det var svårt att hålla kvar folket på mitt golv... pitchade alla låtar +2-5% ändå!
Håller nog helt med Laszlo där att man var lite för högt upp och fick ingen ögonkontakt med publiken, men jag försökte se levande ut, for ju oundvikligt från höger till vänster mellan vinylspelarna...
Första 1½ timmen gick riktigt bram tajta mixar ja... tack för ni nämner det Skön feedback! Tack!
Sista halvtimmen var det "It's all gone Pete Tong" på mitt vänstra öra så jag fick sjukt svårt att takta men det gick ju uppenbarligen rätt bra ändå!
Grymt dekor av Amerikanska Jamin... grymt soft snubbe som bla. arbetat åt Ace Event tidigare! Kul att träffa en del Swe-TAs också!
ScuL (hoppas du gillade klistermärket "FUCK CD! REAL DJs PLAY VINYL")! reveal (det var länge sen) Akia (kul att ses igen) anuga (grymma bilder på din sida!)... Laszlo synd vi inte hann träffas men jag såg dig där uppifrån (med kikare) Tyckte jag såg Funfrock också...
Egentligen borde jag försökt få upp hela Sweta-Crew där uppe jag stod... fanns gott om plats för ett helt kompani!
Ska bli riktigt kul att lira på kryssen, då kan jag köra mer mitt race!
| quote: | Originally posted by ScuL
Anuga (eller andra fortografer också) .. vänligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder från diverse sidor  |
Kanske kan uppas på min FTP så blir det lätt för alla 
ftp://dream:[email protected]:7171
Tror allt som allt att dom flesta var jäkligt nöjda med festen, var grymt kul att cykla lite till Zany sista timmen!
Last edited by SteveTranz4ever on Oct-23-2006 at 15:05
|