Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Bricol' Girls Inside] Construire son DJ Booth
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005
Re: Terrier de la loutre

quote:
Originally posted by _greggy_

ID&T devrait t'embaucher !

Old Post Apr-06-2010 10:40  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

la classe internationale la loutre !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-12-2010 16:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

hey les bricolos du dimanche, pour foutre une cheville dans le mur, je prend bien un forêt du même diamètre que la cheville ?? non parce que sur lenet je vois partout ça mais la première (et dernière) fois que j'ai testé de percer pour mettre une cheville, ça a foiré et on m'a dit de faire un trou un peu plus petit pour que la cheville ne nage pas.

autant monter des meubles, peindre, papier ça va , mais alors le perçage j'suis pas du tout rassurer et j'sais jamais exactement comment faire ^^

Old Post May-08-2010 14:02  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Une cheville plastique oui même diamètre (sans compter les "aillettes" de la cheville).
Par contre faut percer bien droit, en une fois, pas faire 15 aller-retour.
Si tu perces dans du béton ou brique, commence avec un plus petit diamètre, 1 - ça sera plus précis, 2 - ça fera moins de "gros copeaux" et donc ton trou sera plus propre.

Pour de la cheville Molly, (déformable pour matériaux creux) tu peux percer un chouille plus petit. -0.5mm, pas plus, tu pourras plus rentrer ta cheville sans forcer et donc abimer quelque chose.

PS: ne jamais sortir une seule de ces phrases de leur contexte...

Old Post May-08-2010 14:30  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

jperce dans du béton, mur de soutien du bâtiment. j'allais juste percer et me suis dit je jette un coup d'oeil avant ^^

Old Post May-08-2010 15:03  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by birante
mur de soutien du bâtiment.

Et ce soir on va apprendre aux infos qu'un immeuble s'est écroulé...
RIP Bibi et ses voisins

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-09-2010 13:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Insigma
Et ce soir on va apprendre aux infos qu'un immeuble s'est écroulé...
RIP Bibi et ses voisins

Old Post May-09-2010 17:25  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
pour foutre une cheville dans le mur, je prend bien un forêt du même diamètre que la cheville ??

ça m'a fait penser à omar & fred cette phrase

quote:
je prend bien un forêt

mat tu dors ?

Old Post May-10-2010 08:45  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bibi?

Old Post Feb-06-2011 16:26  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

finalement opté pour une solution plus simple ^^
Une bonne vieille Expedit que j'ai basculé pour poser en longueur et 2 ptits meubles télé pour sur-élever les cdj's.

mais c'est provisoire, j'ai toujours mes plans pour quand je bougerais dans mon vrai chez moi

Old Post Feb-07-2011 12:58  France
Mr. D
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2008

http://www.hoerboard.com/

Old Post Apr-09-2011 06:48  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Mr. D
http://www.hoerboard.com/

Ca fait très sephora.

Old Post Apr-09-2011 09:00  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Bricol' Girls Inside] Construire son DJ Booth
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-12. Dream Machine but whose mix??? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUrban Voodoo - Dreamin' [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:24.

Forum Rules: