|
nou, ik werd op het buitenfeestje geschoten... iemand wilde een foto maken, dus ik dacht, laatik maar lief lachen naar het vogeltje. Maar ze stonden zo lang te pielen met die camera, dat ik het opgaf en een gekke bek trok. En volgens mij zaten ze daar op te wachten ofzo...
aanschouw hier de mooiste foto van mij (kzal jullie ook eens een plezier doen, nou weten jullie tenminste wat je te wachten staat zaterdag 

Last edited by Eye-Riz on Sep-30-2002 at 21:48
|