יש פו 2 שלקחו את הטראק ליסט ושמו אותו פה...אני פירסמתי אותו בשארינג ולא קיבלתי תודה
ככה זה מוכיח שאני לא צריך לפרסם פו וזה סתם ביזוז
עשיתי ניסיון...
מוש דבר ראשון ראיתי שאנשים (יותר נכון איש) ביקשו את הטראקליסט אז פשוט העתקתי אותו מהשרינג... לא מבין מה הבעיה בזה????
ודבר שני
הייתי בטוח ששמתי תודה בשארינג אבל כנראה ששכחתי...... אז תודה.....
ותאמת לי לא אכפת איפה תפרסם כי יש לי גישה לשארינג אבל אני חושב שבגלל שלהרבה פה אין כניסה אז לא יקרה כלום אם תתן לינק גם פה....
אני יודע שאם לי היה מה לעלות ולאיפה לעלות הייתי מעלה בכיף....
Mar-24-2002 02:00
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
הנה
שני פלצנים מחו"ל אמרו תודות רבות לכם
זה עושה טוב לא ?
ומוש לא הבנתי את הבדיקה שעשית
___________________
Never again.
Mar-24-2002 06:05
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
מוש אם זה היה פאב ואתה מפחד שימחקו לך אותו אז בסדר, אתה יכול לא לפרסם כאן.
אבל מה הקטע אם אתה מפרסם גם שם וגם כאן
נראה לך שבפייל שארינג כל אחד שמוריד נותן תגובה?!
כשיהיה לי כבלים אני גם יתחיל לעלות.
Mar-24-2002 10:01
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
שמעו פעם פתחתי
FTP
ואני זוכר טוב מאד מה קרה אז די
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-24-2002 10:22
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by DJ-Ande
fuckin hell i look at the page and understud non of it, then i relised that u were giving direct dowload links of songs (i think) and one that arn't on AG. But they don't work 4 me and now iam sad could you repost them on one post so i can dowload cos the songs u posted are fucking mint and i realy want them nice 1 if ya can understand me and if ya do. thx
i only post tunes that I upload
Mar-24-2002 11:34
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמעו פעם פתחתי
FTP
ואני זוכר טוב מאד מה קרה אז די
אני אמרתי לך תודה על האפטיפי
אבל יש ליצ'רים בכל מקום, בשארינג גם לא כולם אומרים תודה, וזה בטוח!
Mar-24-2002 12:21
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אני אמרתי לך תודה על האפטיפי
אבל יש ליצ'רים בכל מקום, בשארינג גם לא כולם אומרים תודה, וזה בטוח!
זה ברור שלא כולם יגידו תודה
שמע אם תלך לשם תראה
600 views
15 replys
זה תמיד ככה אחי
אין מה לעשות
Mar-24-2002 13:32
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Hell_Copter
2 DJ Spoke - Ignition
תסביר לי איך הגעת ששיר מספר שתי זה
DJ Spoke - Ignition ?!!??!!?
אם הייתי זוכר שיש לי בדיסק מיקסוס של ספוק את השיר הזה ישר הייתי יודע שזה זיון שכל...השיר של סםוק בסדר
אבל שיר מספר 2 ענק!!! וזה ממש ממש לא
DJ Spoke - Ignition
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
כרגע יש שם וינל אחד להורדה, אבל אני עובד על עוד כמה וינלים שיהיו שם להורדה עד הערב, כאמור ישלי חיבור איטי אבל זה לא מפריע לי כי אני רוצה לתרום לפורום וזהו
אתם מורידים את החלקים ומאחדים אותם אם התוכנה
HJ-SPLIT
שנמצאת שם להורדה בתקיית
MISC
אחרי שאיחדתם את הקובץ אתם פותחים אותו מהכיווץ והסיסמא לפתיחת הקבצים היא
TA-Forums
פשוט מאוד, בהצלחה ואני מקווה שתהנו מהשירים, על תכתבו בשרת כלום, רק תורידו וזהו, השרת לא שלי וחיו קצרים מאוד
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!