Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Retournement de sitation ma formation est maintenue donc j'arrive à Paris mardi soir...

Au revoir mes 3 jours de congés

Donc pas de Ferry le vendredi ?

Je me lève et je confirme

Old Post Nov-20-2006 12:14  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by PyrofraG
Donc pas de Ferry le vendredi ?

Ben si ça sera le lot de consolation

Old Post Nov-20-2006 12:37  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Princesse
[/b]

Mais je suis passée où moi ?? Je viens toujours !! qui m'a éjectée ??

- Tony (100%)+ un ami (pas sur)
- Blackhole
- maxxyme
- stanymi
- aurel102001
- GAMEBOY IN DA HOUSEEEEE !!!!! (suis en forme, tiditidi !!!)
- Romain
- Pyrofrag (Par téléphone avec Gadboy ou juste en train de vous envier à mort .... )
- Princesse !!!!

Moi aussi jm'e suis fait ejecter!

Mais d'un coté, mon apparition risque de ne plus se faire.
En attente...

Old Post Nov-20-2006 12:45  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

Hello tlm, Je voulais savoir si le before se faisait chez Stan ou chez un autre TA?
Dans le pire des cas, j'ai un 17m² dans le XIIe si vs pouvez po.
Voilou,

a+

Old Post Nov-20-2006 17:45  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Tjs en tatage, malheureusement, ca variera en fonction de l'état de mon compte en banque et de mon genou, mais y'a un sérieux risque de pétage de plomb et de départ pour Paris sur un coup de tete

Old Post Nov-20-2006 18:06  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Bon finalement je vais bien à la Qlimax samedi soir, donc pas de Ferry le vendredi

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-20-2006 19:05  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Ferry FTW !!!!
Ferry Corsten - Live in the Royal Theatre (Castlebar Ireland) SAT-11-19-2006

01. Cassandra Fox - Touch Me In The Morning (Mike Koglin vs. Jono Grant Mix)
02. David Forbes - Goodbye
03. Breakfast - The Air Between
04. Armin vs. Rank 1 feat. Kush - World Is Watching Me
05. Discodroids - Interspace (Oliver Shine's Space Out Remix)
06. BT - Simply Being Loved (Somnabulist) (Mark Norman Remix)
07. Ferry Corsten feat. Simon LeBon - Fire (Ferry Corsten's Flashover Mix)
08. Mark Pledger - On The Edge (Mike Shiver Remix)
09. ID
10. Breakfast & Big MiKE - Lifeforms (Ferry Corsten Edit)
11. Kuffdam & Plant - The Ones We Loved (Dogzilla Remix)
12. Ferry Corsten - Beautiful
13. ID
14. ID
15. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
16. Cara Dilion vs. 2Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)

Old Post Nov-20-2006 19:29  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by aurel102001
Hello tlm, Je voulais savoir si le before se faisait chez Stan ou chez un autre TA?

ca dépend...

au fait t un mec ou une fille ?

bon, bon, ok before chez moi...Attention les platines st arrivées ds le salon, reste plus qu'à pousser la trop grande table àmanger et le dancefloor sera au point

reste plus que la musique à faire tourner....mais pour ca je m'inquiète pas.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-20-2006 20:10  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

putin moi aussi je commence à me tater sérieusement ......... ce qui me fais douter c'est encore une fois l' "effet sardine" (que je ne supporte pas !!!!). Si c'est comme pour Tiesto ce serait vraiment dommage, mais je ne sais pas si Corsten attirera autant de monde que Tiesto ?

Old Post Nov-20-2006 21:14  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by alexander1984
putin moi aussi je commence à me tater sérieusement ......... ce qui me fais douter c'est encore une fois l' "effet sardine" (que je ne supporte pas !!!!). Si c'est comme pour Tiesto ce serait vraiment dommage, mais je ne sais pas si Corsten attirera autant de monde que Tiesto ?

Clair que non.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-20-2006 21:19  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Clair que non.

C'est pas faux.

Old Post Nov-21-2006 13:45  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beckham23
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2006

Le Queen s'attend à avoir moins de personnes que pour Tiesto, d'ailleurs il n'y aura pas de préventes. le prix d'entrée ne sera pas de 45 eur comme pour Tiesto, il sera de 30 à 35 eur normalement. Selon la direction artistique du Queen, un accord avec Van Buuren sera prochainement finalisé pour le mois de février.

Old Post Nov-21-2006 15:44  France
Click Here to See the Profile for beckham23 Click here to Send beckham23 a Private Message Add beckham23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhoooooaaa!!!!....id Id Id Id...... [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBerlin Bitch - Make It Loud (Düse Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:37.

Forum Rules: