|
|
|
|
 |
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
|
|
Mar-28-2007 17:15
|
|
|
 |
 |
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004
|
|
|
Mar-28-2007 19:10
|
|
|
 |
 |
Rommi
tranceaddict in training

Registered: May 2006
|
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
Rommi draaide technisch alvast heel goed, mensen die draaien met vinyl wordt zeldzaam vandaag de dag . Aan de nodige energie ontbrak het in de set ook zeker niet; maar de platenkeuze was te hitjes/ASOT-achtig naar mij smaak. Weliswaar het betere werk maar het had ietsje origineler gemogen. Torrent & One Tear Away zijn natuurlijk subliem; maar platen als Kiksu & This World Is Watching Me en zelfs Communication leken me nogal ongepast op dat moment. Jammer van de, voor mij, lichtjes gemiste kans. Met de nodige variatie had dit ook een superset kunnen zijn. | Bedankt voor de uitgebreide commentaar, ze werd met gretige ogen gelezen 
Ivm het originele aspect, ik geef je daar volop gelijk in, maar: Prioriteit bij mij is nog steeds het zo groot mogelijk deel van de zaal amuseren, en zeker als er nog maar zo weinig volk is, moet je keuzes maken.. deze plaatjes leken mij op dat moment de betere keuze!
Ik hoop in elk geval dat ik u toch nog net genoeg geboeid kan hebben om in de toekomst nog steeds zo aandachtig te luisteren naar mij als ik es ergens te draaien sta 
En wie weet, wat voor mij origineel en "mijn" stijl zou zijn, zou dan mss wel net weer helemaal niet in uw persoonlijke smaak liggen Ik durf altijd wel es beginnen met wat electro/minimal of progressive, om op te bouwe naar het uplifting gedeelte en te eindigen met enkele echte techno klassiekers of oudere "retro" bommetjes
In elk geval, ik vond het een geweldige avond. Vooral Airwave heeft me echt weggeblazen, zelden zo'n geniale performance gezien! Topkwaliteit! Jonas Steur was zoals altijd ook weer geweldig naar mijn mening, de energie waarmee hij altijd staat te draaien vind ik alleen al geweldig 
Bedankt aan alle BETA's om af te komen, het was idd jammer van het lage bezoekersaantal. Terwijl we vorig jaar wel degelijk allemaal studenten hadden in onze zaal en ik zelf als eerste voorstander was voor deze datum, bleek het voor deze editie toch geen slimme aanpak. Ik denk dat de volgende editie zowiezo op een veel geschiktere datum zal zijn als het van mij afhangt (lees: WEEKEND!!)
Ik zelf alleen al heb een ganse nacht zitten wachten op nog een 34 man die beloofd had af te komen (en die er vorig jaar ook waren), maar daar bleek dus vanalles bij mis te zijn gelopen. 's Ochtends was mijn computerke bezaaid met MSN kaders vol met excuses en redenen waarom ze er niet meer geraakten.. een spijtige zaak 
Wat mij betreft, ik ben uitgeslapen, en sta alweer te springen voor editie 3! BETA zal hier ongetwijfeld als eerste van te horen krijgen als het zover is 
Last edited by Rommi on Mar-29-2007 at 08:24
|
|
Mar-29-2007 08:12
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:20.
Forum Rules: