Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Margaux
Senior tranceaddict

Registered: May 2006

kvond het echt een heel tof feestje! alleen spijtig dat er zo weinig volk was maar iedereen heeft zich wel gegeven

Old Post Mar-28-2007 16:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Margaux Click here to Send Margaux a Private Message Add Margaux to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Ik hoorde een fantastisch gestoorde set van L-Vee. Een interessante trip vol afwisseling die gerust nog twee uur langer had mogen duren. Het is ook goed om weten dat hij de weg naar de classics heeft teruggevonden. Van één der geniaalste producers op aarde mag men wel wat oud werk verwachten.
Helaas is Skyblues weer niet gepasseerd. Om één of andere reden weigert hij pertinent dat meesterwerk in zijn sets te steken. Anderzijds past dit wel mooi in het mythische kader dat deze plaat al heeft. Misschien hoort Skyblues enkel afgespeeld te worden tussen de eigen 4 muren, ver weg van de typische leek aan de toog. Zo kan je zelf, geheel alleen en afgezonderd, de confrontatie aangaan met de magistrale klanken die in de plaat verweven zijn.
Deze set doet alvast het beste vermoeden voor de Bonzai-tent van Tomorrowland. Een ideale mix van oud en minder oud werk moet ook daar zeker kunnen.

De heren Garden & Moisture, met voorsprong de twee meest ludieke namen die het dj-landschap rijk is, verrasten me met een heel aantal leuke uplifting tranceplaten. Geen flauw gezever, geen toeters en bellen. Uplifting trance zoals het hoort te zijn. Ik ben dan ook bijzonder benieuwd naar de tracklist.

Laat ons hopen dat dit mooie initiatief wordt verdergezet in een derde editie (met een geopend tweede zaaltje voor de live-act van cosmic tracer!)

No Rules, Great Old

Old Post Mar-28-2007 16:49  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Progrez
Laat ons hopen dat dit mooie initiatief wordt verdergezet in een derde editie (met een geopend tweede zaaltje voor de live-act van cosmic tracer!)

Helaas hebben de contacten die gisteren in de coulissen zijn gesmeed ervoor gezorgd dat het tweede zaaltje met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt voorbehouden aan Luc Adriaenssens, die maar liefst acht uur lang het beste van zichzelf mag geven, onder het waarnemend oog van de alom geëerde Gui Polspoel, die bij wijze van hommage op het shirt van Luc zal prijken en de gekende Jesus-pose meer cachet moet geven.

Old Post Mar-28-2007 17:11  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
iemand tracklist?

Old Post Mar-28-2007 17:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adion
tranceaddict in training

Registered: Apr 2005

Het was echt een supervet feestje gisteren, proficiat aan de organisatoren. De DJ's waren ook stuk voor stuk heel goed, mooie opbouw en afwisseling dus ik heb mij heel goed geamuseerd.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar!

Old Post Mar-28-2007 19:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Adion Click here to Send Adion a Private Message Visit Adion's homepage! Add Adion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004

Schitterende avond!

Massa's appreciatie voor de beta's die de moeite hebben genomen om af te zakken en zo lang te blijven doorgaan.
Ook Laurent en Jonas nogmaals enorm bedankt om de avond compleet te maken. Mijn verwachtingen lagen hoog maar ze werden desalnietemin overtroffen
Mijn excuses voor de ondermaatse mixtechnische kant van mijn set gisteren, hopelijk heeft de trackkeuze dat goedgemaakt

Moisture & Garden tracklist:

1. Kamaya Painters - Summerbreeze
2. Yordis - Tonight
3. Sensorica vs Jin Key - Only One (Rave Mix)
4. Activa pres. Force One - Reflection
5. M.I.K.E. - Voices From The Inside
6. Ali Wilson & Lee Osborne - Tremors
7. Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone Remix)
8. Carl B - Social Suicide (Alex Morph Remix V2)
9. 4 Strings - Mainline
10. Jon O Bir - Effectual (Robert Nickson Remix)
11. Mac J - Perfect Blend
12. Dogzilla - Without You (John O'Callaghan Remix)
13. Lost World - A Life Elsewhere (Martin Roth Psy Remix)
14. George Hales - Isolation (Soliquid Remix)
15. Moisture & Garden - Splendor
16. Blank & Jones - Catch (Martin Roth Remix)
17. Veracocha - Carte Blanche (Kenny Hayes Remix)

Mja redelijk stevig, maar ondanks het vroege uur spelen we toch altijd liefst de geliefkoosde stijl.

Enkele sets komen allicht binnekort wel online te staan. Die van Airwave alleszins en helaas niet, die bevatte teveel exclusief materiaal, waaronder een nummer op de dag zelf nog ineen gestoken

Een v3? Wie weet... Eerst toch eens zien hoe het zit met ons budget, dan rustig aan de goesting terug laten komen om energie te steken in de organisatie, want nu ben ik toch effe blij dat ik er vanaf ben.

Last edited by Vishnu on Mar-28-2007 at 19:17

Old Post Mar-28-2007 19:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moisture
tranceaddict

merci aan iedereen die er was, hope you enjoyed it.

Old Post Mar-28-2007 19:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Moisture Click here to Send Moisture a Private Message Visit Moisture's homepage! Add Moisture to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Zeer plezant avondjen gehad Proficiat Vishnu en co! Op naar Affexion V3 !

Old Post Mar-28-2007 20:56 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rommi
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by Push2005
Rommi draaide technisch alvast heel goed, mensen die draaien met vinyl wordt zeldzaam vandaag de dag . Aan de nodige energie ontbrak het in de set ook zeker niet; maar de platenkeuze was te hitjes/ASOT-achtig naar mij smaak. Weliswaar het betere werk maar het had ietsje origineler gemogen. Torrent & One Tear Away zijn natuurlijk subliem; maar platen als Kiksu & This World Is Watching Me en zelfs Communication leken me nogal ongepast op dat moment. Jammer van de, voor mij, lichtjes gemiste kans. Met de nodige variatie had dit ook een superset kunnen zijn.
Bedankt voor de uitgebreide commentaar, ze werd met gretige ogen gelezen
Ivm het originele aspect, ik geef je daar volop gelijk in, maar: Prioriteit bij mij is nog steeds het zo groot mogelijk deel van de zaal amuseren, en zeker als er nog maar zo weinig volk is, moet je keuzes maken.. deze plaatjes leken mij op dat moment de betere keuze!

Ik hoop in elk geval dat ik u toch nog net genoeg geboeid kan hebben om in de toekomst nog steeds zo aandachtig te luisteren naar mij als ik es ergens te draaien sta
En wie weet, wat voor mij origineel en "mijn" stijl zou zijn, zou dan mss wel net weer helemaal niet in uw persoonlijke smaak liggen Ik durf altijd wel es beginnen met wat electro/minimal of progressive, om op te bouwe naar het uplifting gedeelte en te eindigen met enkele echte techno klassiekers of oudere "retro" bommetjes

In elk geval, ik vond het een geweldige avond. Vooral Airwave heeft me echt weggeblazen, zelden zo'n geniale performance gezien! Topkwaliteit! Jonas Steur was zoals altijd ook weer geweldig naar mijn mening, de energie waarmee hij altijd staat te draaien vind ik alleen al geweldig

Bedankt aan alle BETA's om af te komen, het was idd jammer van het lage bezoekersaantal. Terwijl we vorig jaar wel degelijk allemaal studenten hadden in onze zaal en ik zelf als eerste voorstander was voor deze datum, bleek het voor deze editie toch geen slimme aanpak. Ik denk dat de volgende editie zowiezo op een veel geschiktere datum zal zijn als het van mij afhangt (lees: WEEKEND!!)
Ik zelf alleen al heb een ganse nacht zitten wachten op nog een 34 man die beloofd had af te komen (en die er vorig jaar ook waren), maar daar bleek dus vanalles bij mis te zijn gelopen. 's Ochtends was mijn computerke bezaaid met MSN kaders vol met excuses en redenen waarom ze er niet meer geraakten.. een spijtige zaak

Wat mij betreft, ik ben uitgeslapen, en sta alweer te springen voor editie 3! BETA zal hier ongetwijfeld als eerste van te horen krijgen als het zover is

Last edited by Rommi on Mar-29-2007 at 08:24

Old Post Mar-29-2007 08:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Rommi Click here to Send Rommi a Private Message Visit Rommi's homepage! Add Rommi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Margaux
Senior tranceaddict

ja die hitjes waren wel ideaal zodat iedereen bleef gaan! en amai mijn voeten hebben het gevoeld

Old Post Mar-29-2007 09:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Margaux Click here to Send Margaux a Private Message Add Margaux to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fomas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2006

Onder andere de vrees voor teveel nieuw geweld van Loco weerhield me de reis naar Leuven te maken. Dit bleek echter onterecht. Ik hou me sterk met het feit dat ik Sky Blues alvast niet heb moeten missen. Hopelijk is dat er één voor zaterdag 28 juli.

Old Post Mar-30-2007 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Fomas Click here to Send Fomas a Private Message Visit Fomas's homepage! Add Fomas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this CRAZY TRACK played by Tiesto [2005] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCalvin Stones II - The Pool (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:20.

Forum Rules: