|
Re: Re: waar
| quote: | Originally posted by magrec
Mensen die slikken nemen een risicoen wat THC zei over mensen tot last zijn en sociaal worden. Sinds wanneer heb je een mdma nodig om sociaal te worden ben je dat dan niet uit jezelf? Daarnaast heb ik last van mensen die voor mijn neus out gaan. Mensen die mij agressief benaderen omdat ik GEEN drugs gebruik. (lekker sociaal zijn die mensen zeg) Mensen die zover van de kaart zijn dat ze niet meer weten waar ze lopen vallen mij ook lastig. Dit zijn zowel drugs als alochol gebruikers (en dit wordt vaak meestal gecombineerd. Als je wilt slikken prima ik ga je echt niet veroordelen maar ik kan mij wel heel druk maken om mensen die teveel gebruiken en misbruiken niet omdat ik bang ben dat ze dood gaan maar omdat ze de "scene" een slechte naam bezorgen. Ik heb geen behoefte aan mensen die mijn feest verzieken. |
Ok, ik kan alleen voor mijzelf praten, en als je mij een keer op een feest tegenkomt lijkt het me erg stug dat ik je agressief benader met mdma achter mijn kiezen,ff voor de duidelijkheid ik praat voor mezelf en niet voor iedereen die het gebruikt!! ik bedoelde ook niet dat ik het nodig heb om sociaal te zijn, maar ik ga er wel een stuk makkelijker van socializen, en wordt er iets losser van...
| quote: | Originally posted by DjRV
Dude,al combineer je alle drugs die er bestaan in de wereld,als JIJ je maar goed voelt en de verantwoording neemt voor mogelijke gevolgen.Als je nou de verantwoording had om 5 mensen thuis te brengen en je deed het dan,dan was het een ander verhaal.Het is JOU leven en geniet ervan zoals JIJ wilt
|
Dat bedoel ik ook ja,ieder zijn feestje.Ik val er echt niemand mee lastig, en als iemand beweert van wel, wil ik die graag een keertje in het echt tegenkomen.
|