Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

kheb deze thread es helemaal doorgelezen en JEZUS, dit is lache, al die TAs die beetje liggen te schelden op mekaar, en wiens mening wel klopt of niet klopt ghehe

nouw.. kben 14.. duz mijn mening zal toch wel niet gerespecteerd worden

greetz,

DJ Mantis

Old Post May-03-2002 20:07 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen ...of klinkt dat nou zo gek???

ach... ik heb toch MIJN herinneringen...

je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer?

Old Post May-03-2002 21:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DjRV

politiek incorrect antwoord

je kan als niet-gebruiker ook ervaringen hebben maar dan met de mensen om je heen en alleen ervaringen over hun uitingen.
Wat je als niet gebruiker NIET kan is eventjes vertellen wat iemand heeft gebruikt omdat jij vind dat zijn of haar ogen zo staan.

Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten.

T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer .

Old Post May-03-2002 22:53 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Optimus

ach... ik heb toch MIJN herinneringen...

je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer?

neej daarom drink ik ook niet op een kewl feessie....

Old Post May-04-2002 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

WHaha wat triest. Hij is er weer. De eeuwige zinlose discussie. Maar het blijft zo jammer dat nog steeds veel mensen d bla blalabla bla bla, laat ook maar jullie weten het toch wel beter.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-04-2002 10:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens.

Old Post May-04-2002 10:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.
is idd vrij zinloos dit, niemand kan een ander overtuigen om het anders te gaan doen....sterker nog ik wil het niet eens.

Groot gelijk

Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van cocaïne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed

was wel weer interessant

Old Post May-04-2002 11:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ik had dat toevallig ook gezien jah

Old Post May-04-2002 11:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

dus hop met zijn allen naar Legalize in Amsterdam: zaterdag 1 juni, streetrave
(Zodra Nexus vervoer heeft, zijn we daar ook te vinden met een kar :P)

Old Post May-04-2002 11:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by magrec

Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van cocaïne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed

was wel weer interessant

was idd wel interresant, ik heb het ook gezien (zembla) was best leuk in elkaar gedraaid, en welk feest dat was weet ik ook niet, wel dat het de HMH was.en dat ik blij ben dat ik daar niet heen ben geweest (muziek stond me niet aan)security is daar trouwens wel ok,ben nog nooit agresiefe lui tegengekomen daar, je wordt er wel altijd resoluut uitgeknikkerd aan het einde maar dat is logisch.
Annyway was leuke documantaire, wel interresant.

1 juni he jammer, dan ben ik net bezig een dodelijk virus op te lopen in Griekenland

Old Post May-04-2002 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten.

T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer .

True,true.
Ik ben er van mezelf achtergekomen dit weekend dat ik de pillies niet meer wil,t brengt me eigenlijk niks extra,was afgelopen qontact idd TE wazig (en waar TE voor staat is tog nooit goed:P)
Ennn eigenlijk voel ik me niet anders dan met mn blowtje,ofcuz je voelt wel wat maar heb na veel proberen en gemeuk nu beslist dak ze nie meer hoef,ik wil alleen nog beetje pep ofzo zodat ik lekker heel de nacht vet wakker ben,ik ga weer terug,heb t wel gezien,was leuk maar k vind mezelf toch leuker zonder....
Blijft dat ik de happy pille smiletjes geweldig vind om te zien

Old Post May-04-2002 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Henkie_henk
jaaa das bijna net zo als jij probeert in deze thread te doen he.. alleen jij moet zo een eind omhoog.. redelijk nutteloos

Henkie jouw status is 0 komma 0 op het moment..

Old Post May-04-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune 2 id (III) [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAugust - "Tongue Tied (In The Congo)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:25.

Forum Rules: