Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lemming
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Pfff wat een zware dag... Eerst aardrijkskunde, viel best mee dacht ik, achteraf tussen de 6 en 8. Daarna Engels.. Zooo zeg dat was dus niet normaal, zooooooo saai en zooooo veel teksten, ik had echt problemen om me erop te concentreren, maargoed ze zeggen tussen de 6,3 en 8,3 dus het zal wel weer meevallen allemaal, gaat de goeie kant op

Nou op naar volgende week, voor mij de week van de waarheid met wiskunde en economie op dinsdag en woensdag... Echt twee vakken waar ik tegenop zie en ik ga morgen weer lekker beginnen met verder leren, dan heb ik in ieder geval mn best erop gedaan.

Old Post May-23-2002 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

dat zeg ik ook iedere keer, maar tussen denken en doen zit (bij mij althans) iets teveel ruimte

Grtzz

Old Post May-23-2002 15:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Nou ben niet echt gerust op engels en ga het ook niet checken ook, want wil met een leeg hoofd wiskunde maken en leren :P Plus dat ik al klote cijfers heb waarschijnlijk en dan kom ik nooit uit die dip.

Old Post May-23-2002 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

Yes, eindelijk een examen dat echt goed ging. Engels dus, ik heb net gecontroleerd en heb 41 van de 47 punten dus dat lijkt me wel een acht ofzo. www.examen.nl is op dit moment overbelast dus ik kan mijn cijfer nu niet checken maar het geeft in elk geval weer wat vertrouwen voor wiskunde b1,2 voor morgen. Dat wordt voor mij absoluut het moeilijkste examen en ik kan me niet erg veel permiteren want ik sta nu een 5,6. Als ik een 5 zou halen maakt het waarschijnlijk niet uit voor het halen van mijn diplomamaar ik ga een wiskundige studie doen (informatica) en dan is het wel mooi als ik op wiskunde een voldoende sta.

WTB.

Old Post May-23-2002 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

hmmmm had wel 19 van de 47 punten en cijfer is idd niet meer te berekenen. Hoop maar dat ik net die 4,3 heb

Old Post May-23-2002 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

WTF echt vaag altijd lees ik hier andere dingen dan ik zelf heb ervaren

AK hebbik wel goed gemaakt......maar engels....TERING....dit vond ik echt ZO MOEILIJK. En ik was niet de enige, de hel zaal vond dat bij mij namelijk zo. weetnie of wij toevallig een andere hebben gekregen
Had geen tijd meer om op te schrijven wat ik had dus kan niet controleren maar de 5,1 die ik moest halen hebbik echt NOOIT gehald....of ik moet heel goed kunnen gokken

En over die normering......ik keek altijd op eindexamen.nu en daar staat bijv: bij 25 punten bij een normering van 0,0 hebbie een 4,8 en bij een normering van 2,0 hebbie een 6,8, dat scheelt dus nogal...

Old Post May-23-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by WTB
Yes, eindelijk een examen dat echt goed ging. Engels dus, ik heb net gecontroleerd en heb 41 van de 47 punten dus dat lijkt me wel een acht ofzo.

Dat Engels heb je lekker gedaan zeg! Ik had 39 punten gescoord en dat betekende minstens een 7.5 (waardoor ik een 8 op m'n lijst sta) en misschien wel een 8.5 dan zit jij waarschijnlijk tussen de 8 en 9 of zo!

AK was ook echt een eitje vandaag. Ik had het gisteravond en vanochtend geleerd en kom uit op een dikke 7. Het bleek dus dat je echt nauwelijks had hoeven leren.

morgen (vrijdag) en maandag vrij. Dinsdag wi a1,2, daar moet ik een 4.3 halen, zal wel lukken en dan woensdag aaaargghhh eerst Latijn en dan Eco 1,2. Dat is echt veeeeeeeel!!!!

Ik heb er wel vertrouwen in.
Jullie moeten je trouwens niet te veel zorgen maken, je mag een 4 en een 5 staan!!!! Je komt echt met geen enkel vak onder de 4 uit en voor die 5 moet je dan toch maar nog ff leren. (als je er echt slecht voor staat)

Nou iedereen nog succes, ik heb de komende 4 dagen de tijd om eco 12 wi a12 en latijn voor te gaan bereiden.

Gegroet!!!

Old Post May-23-2002 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Waarom heb iedereen engels zo goed gemaakt ....iedereen liep bij ons te schelden dattie zo onwijs moeilijk was.....ik heb ook denkik een 4 (had geen tijd meer om mn antwoorden op te schrijven)....maaja we zien ut wel

Old Post May-23-2002 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

heb net gekeken voor engels: 34 punten maar ik heb een aantal open vragen niet de punten erbij geteld omdat ik het nie meer zeker wist.. maar engels viel wel mee, alleen die text over psycho-analisten tegen de godsdienstige was een klote text.. die heb ik dan ook nie gelezen maar gewoon per vraag gekeken wat het logisched was, en dat werkte wat ik had daar maar 1 fout.. heb trouwens wel wat domme dingen gedaan.. dom dom dom.. had voor die 9 kunnen gaan maar helaas toch nie..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-23-2002 18:02  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by TranceFool
Waarom heb iedereen engels zo goed gemaakt ....iedereen liep bij ons te schelden dattie zo onwijs moeilijk was.....ik heb ook denkik een 4 (had geen tijd meer om mn antwoorden op te schrijven)....maaja we zien ut wel

Ja, ik kan me zo voorstellen dat op een voornamelijk engelstalig forum (zoals TA dus) de meeste mensen wel redelijk goed zijn in het lezen van engelse teksten. Dus dat de meningen die hier gegeven worden over engels niet helemaal overeen komen met het landelijk gemiddelde.

Bij mij op school waren er ook best veel mensen die het moeilijk vonden maar ook 1 vent die echt supergoed is in engels die al naar 1 uur en 15 minuten wegging (toen draaide ik net mijn antwoordblaadje om voor de tweede helft)!!!

WTB.

Old Post May-23-2002 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

quote:
Originally posted by WTB
Bij mij op school waren er ook best veel mensen die het moeilijk vonden maar ook 1 vent die echt supergoed is in engels die al naar 1 uur en 15 minuten wegging (toen draaide ik net mijn antwoordblaadje om voor de tweede helft)!!!

Misschien is hij wel vergeten dat te doen......

Ik had verkeerd berekend dat ik om half 4 klaar moest zijn, dus ik doorwerken. Was ik om 15:15 klaar, bedacht ik me ineens dat ik nog 45 min. had!!!

Old Post May-23-2002 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Engels was wel te doen...keb wel een voldoende!

Morgen wisb1,2...dat wordt echt KUT!!

Old Post May-23-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpektrum - "Kinda New" (Tiefschwarz Dub) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:10.

Forum Rules: