Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
Tuurlijk dat vind ik ook, maar door jou ideeen uit te voeren gaat t helemaal fout.. En als het zo makkelijk was geweest, dan hadden ze er lang een oplossing voor gevonden.. Maar ja, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, ik hoop alleen dat nu niet die ideeen die Pim had, helemaal verdwijnen.. Want dat er een probleem is dat is duidelijk, en er moeten nu ook gewoon concreet oplossingen komen, anders loopt dit echt heel erg gigantisch uit de hand..

Helemaal mee eens!

Old Post May-06-2002 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by arno

mmmm ok mijn idee was stom, was ook niet 100% serieus bedoeld, maar ik denk dat het nou sowieso uit de hand gaat lopen, want echt bijna iedereen die ik ken hier in rotterdam had het al niet zo op buitenlanders (als blanke jongere wordt je hier gewoon veel lastig gevallen) En ik denk dat voor veel mensen (inclusief mij) de maat nu gewoon vol is.

Agree.. je voelt je buitenlander in je eigen stad

Old Post May-06-2002 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:

mmmm ok mijn idee was stom, was ook niet 100% serieus bedoeld,

Probleem is alleen dat je met dat soort uitspraken mensen ophitst. En daar bereik je alleen maar mee dat mensen dingen zeggen en doen zonder na te denken...
Wat zou het fijn zijn als mensen eerst zouden denken voordat ze zouden praten of doen.

Old Post May-06-2002 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Probleem is alleen dat je met dat soort uitspraken mensen ophitst. En daar bereik je alleen maar mee dat mensen dingen zeggen en doen zonder na te denken...
Wat zou het fijn zijn als mensen eerst zouden denken voordat ze zouden praten of doen.

ja hoor, alsof mensen die mijn reply hebben gelezen nu buiten ramen staan in te gooien bij hun turkse buren. Als mensen al opgehitst zijn komt dat zeker niet door mij

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post May-06-2002 21:00  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

ok dit zien jullie nou vast niet op tv. Maar er rijdt dus net een auto toeterend door de straat waaruit een man hangt die met een turkse vlag loopt te zwaaien.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post May-06-2002 21:02  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

ik wens iedereen nog veel 'plezier' op dit forum, ik ga slapen, ik reageer morgenochtend wel weer ff...weltrusten!

Old Post May-06-2002 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

je hoeft niet alles meteen op jezelf te betrekken.
je wil het niet eens snappen omdat je niet luistert.
ik zeg niet dat alle wereldellende door jou komt

Old Post May-06-2002 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:

ja hoor, alsof mensen die mijn reply hebben gelezen nu buiten ramen staan in te gooien bij hun turkse buren. Als mensen al opgehitst zijn komt dat zeker niet door mij

Ze heeft ut nie over jou, maar meer in t algemeen

Byvoorbeeld als iemand die ontzettend veel aanhang/gezag/macht heeft dat soort dinge zegt, dán kun je wel grote problemen krygen...

Old Post May-06-2002 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K.nattick
tranceaddict

Wattik zo jammer vind...we leven toch juist innun maatschappij waarin we conflicten met woorden oplossen...en niet met wandaden. De bedoeling van de dader is me dan ook echt compleet niet duidelijk. Wattie gedaan heeft is sooooow kortzichtig en heeft lijkt mij eerder een averechts effect.

Toch wel apart...vrijwel iedereen op dit forum discussieert over buitenlanders...het motief van de vermoedelijke dader is mij toch nog niet duidelijk hoor. Ik bedoel, het gaat om een blanke man. Wat dat met buitenlanders te maken heeft?

Old Post May-06-2002 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

RESPECT!

R.I.P.

At your service!

Old Post May-06-2002 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik vind het ook heel erg wat er is gebeurd en dit had natuurlijk niet mogen gebeuren maar er spelen een aantal gedachten door mijn hoofd...

* ik vind dat dhr Fortuyn zelf heeft meegwerkt aan norm-vervaging van nederland en daardoor is de drempel van "een moord plegen" misschien ook wel lager komen te liggen?

* ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel?

* als ik die mensen zie op tv die geïnterviewd worden dan schrik ik van de algemene domheid van die personen en als ik me bedenk dat zulke mensen zich opeens met politiek bezighouden...tja...

* ik had liever dhr. Fortuyn "op zijn bek" willen zien gaan als ie eenmaal in de kamer zat, dan hoe het nu is gegaan...

ik hoop maar dat mensen eindelijk gaan nadenken en niet klakkeloos elkaar nablaten......maar ja...moord is het eindpunt...moord is een teken van zwakte en ik was ervan overtuigd dat de "anti-fortuyn aanhang" beter was dan dit.

shit.

Old Post May-06-2002 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
ok dit zien jullie nou vast niet op tv. Maar er rijdt dus net een auto toeterend door de straat waaruit een man hangt die met een turkse vlag loopt te zwaaien.

zon kerel mogen ze wat mij betreft gewoon een fucking pak slaag geven!! en niet zon klein beetje ook..WTF hoe durft hij!! net zoals die taartengooiers destijds...

die vieze taartengooiers hebben dit ook op hun geweten.... hoop dat ze bij zichzelf te rade gaan.... stelletje kansloze figuren
...zij zetten Pim neer als een racist...1 van hen schreeuwde: GEEF RACISME GEEN STEM!......

Pim was geen racist...alleen een realist...en een politicus die gewoon zei waar het op staat...no nonsense taal...en zo hoort het..niet dat slappe geouwehoer..

hij had mijn stem niet gekregen...maar toch zat ik elke keer aan de buis gekluisterd als ik hem zag...wat een voorkomen...wat een uitstraling...grappig..spontaan...gewoon een sympatieke vent..

Pim R.I.P.

edit..ff wat spelling verbeterd

Last edited by M5 on May-06-2002 at 21:20

Old Post May-06-2002 21:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld house/progressive song...PeeWee herman sampled in it. [2003] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackShmuel Flash - "Chilling Moments" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:07.

Forum Rules: