Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by arno
jezus! wat een zielige zooi hier allemaal zeg!

Het laatste half jaar is het hier gewoon verschrikkelijk ongezellig omdat bepaalde mensen ongeloofelijk arrogant lopen te doen.
Het is dat zelfde clubje dat iedereen die het niet met hun eens is voor dom uitmaakt, en als er dan weer eens een flamewar komt komen ze weer met het argument dat de anderen hun mening niet respecteren (zo gaat dat dus echt bij elke flamewar weer opnieuw). En dan is er één die zichzelf echt zoveel beter voelt als de rest hier en die dan nóg arroganter gaat lopen doen. Die krijgt dan nog een paar waarschuwingen
en als die persoon dan nog niet wil luisteren dan wordt ie geband . simpel toch! en dan nog gaat iedereen weer lopen ouwehoeren. Het was hier gezellig, ik postte al steeds minder, maar ik denk dat dit toch echt een van mijn laatste posts hier was.

Old Post May-12-2002 19:54 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Mysteric

Ik ging naar Sensation 2001, daarom werd ik uitgelachen hier. Door verd*mme gasten die hier nog maar net lid waren.
Ik erger me op Trance-Energy aan het publiek wat er daar rondloopt (ik beargumenteer het zelfs), krijg ik het verwijt naar m'n kop dat ik daar zelf met een spijkerbroekie aan hee-hoo loop te roepen. Hierna was het voor mij afgelopen op dit forum, zonde van de vele leuke mensen hier, maar ik had er geen zin meer in.

Jongen als jij je door bepaalde mensen laat uitlachen omdat je naar een feest gaat en je daar nog druk om gaat maken ook. Nou sorry dan ben je wel heel erg stumperig. Maak je druk om anderen dingen. Heb scheit aan mensen die je niet eens in RL kent. En de mensen die altijd de grootste bek hebben over commercieel en hee hoo gezeik gaan zelf nooooooit of 1 x per jaar naar een feest.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-12-2002 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by arno
jezus! wat een zielige zooi hier allemaal zeg!

Het laatste half jaar is het hier gewoon verschrikkelijk ongezellig omdat bepaalde mensen ongeloofelijk arrogant lopen te doen.
Het is dat zelfde clubje dat iedereen die het niet met hun eens is voor dom uitmaakt, en als er dan weer eens een flamewar komt komen ze weer met het argument dat de anderen hun mening niet respecteren (zo gaat dat dus echt bij elke flamewar weer opnieuw). En dan is er één die zichzelf echt zoveel beter voelt als de rest hier en die dan nóg arroganter gaat lopen doen. Die krijgt dan nog een paar waarschuwingen
en als die persoon dan nog niet wil luisteren dan wordt ie geband . simpel toch! en dan nog gaat iedereen weer lopen ouwehoeren. Het was hier gezellig, ik postte al steeds minder, maar ik denk dat dit toch echt een van mijn laatste posts hier was.

Stel je niet zo flikkerig op, of ben je een FAGGET!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-12-2002 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Pffff, kom op jongens!!!

Get a grip!

Owja, ik stel voor dat we deze thread maar gewoon sluiten om nog meer gezeik te vermijden!

Old Post May-12-2002 20:52 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Nah, ik heb ook de hele thread gelezen en doe ook even mijn zegje...voor zover dat nog nodig is, want het meeste is al gezegd.

Allereerst, ik snap ook niet waarom Jukx gebanned is. Op IRC vond ik het een relaxte gozer, op het forum deed hij wel eens wat gewaagde uitspraken, maarja dat doen er wel meer. Ik vind het een beetje stom, want iedereen ergert zich wel aan mensen, maar dat is nog geen reden om ze te bannen. Nobody's perfect, en zo ook dit forum niet!!
Bannen is niet de oplossing. Das hetzelfde als iemand neerschieten om zijn mening, om maar eens een vergelijking aan te halen.
[offtopic]Dat Pim Fortuyn gedoe das iets anders, iedereen heeft daar zijn mening over, al vind ik wel dat sommige mensen hier geen FUCK weten waar ze over praten, ze halen 1 ding wat Pim Fortuyn gezegd heeft uit zijn context [/offtopic]

Ik weet niet wat de rol van Blik en Henkie_Henk er allemaal in is, maar ik trek hun conclusies wel in twijfel. Ik ben het er helemaal met Miss Proximus mee eens dat er wel eens gestemd mag worden over moderators enzo.... Ik weet niet wie er voor deze moderators gekozen heeft, maar ik weet wel dat veel mensen niet zo blij zijn met ze.
Toch moet hun kant ook wel een beetje begrepen worden: ze kunnen niet iedereen tevreden houden... en dus moeten ze wel eens moeilijke beslissingen nemen.
Maar...toch misschien tijd om een keer nieuwe moderators te kiezen?

Wel een beetje laag van mensen om nu verder in deze thread nog mensen omlaag te halen door allemaal vage dingen te roepen en steken onder de gordel te geven. Ik ga hier geen namen noemen om weer geflame uit te lokken...

Ik kom hier al tijden met plezier...maar zit de laatste tijd toch meer op IRC. Waarom? Omdat het daar (veelal) gezelliger is, en je meer 'face to face' contact hebt. Ook ben ik veel mensen om meetings tegengekomen, en dat is ook wel relaxed. De club op irc is toch meer een groep op zich denk ik, en ik begrijp het misschien ook wel dat sommige mensen hier zich daar misschien aan storen. Kom ook een keer langs op IRC...
Enkele members komen hier net, en weten totaal niet waar ze over praten, en beginnen in dit soort discussies maar wat te blaten. Dus kijk eerst ff voor je replied.

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-12-2002 20:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

goed gezegd snuggle en op een mooie manier ook

ik wil alleen ff tegen Trancefool zeggen dat ik niet snap hoe jij kunt denken dat de kwestie tussen mij en Siesta al 3/4 jaar aan de gang is!!!

ik heb altijd redelijk met de jongen op kunnen schieten en in de tijd dat hij aangevallen werd om dat gedoe met Ling heb ik nog met m gepraat op irc enzo!

dus TF....ik denk niet dat jij de dingen in perspectief kunt zien

Old Post May-13-2002 07:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Wat een meuk

Ennuh,remy ik vind jouw rechtdoorzeeheid toch wel errug lekker,krijg altijd t gevoel van : Gimme more!!

Njaah we ziennet wel jongens en meisies,btw,ik denk dat er niet veel mensen op de hoogte waren van het stemmen voor/tegen mods,misschien dat hier slechts 2 mensen op de hoogte waren??

Lets try againnnnnn

Old Post May-13-2002 08:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Njaah we ziennet wel jongens en meisies,btw,ik denk dat er niet veel mensen op de hoogte waren van het stemmen voor/tegen mods,misschien dat hier slechts 2 mensen op de hoogte waren??

ik in ieder geval niet, hoor er sinds het eerst over in dit topic. ik ben er op zich wel over eens om (nieuwe) mods te stemmen. je kunt in ieder geval een poll houden of er nieuwe mods moeten worden gekozen en dan pas verder met wie de nieuwe moeten worden.

wat ik me afvraag tot hoever kun je gaan met bepaalde posts, want er is nu geen duidelijkheid over tot hoever je kunt gaan. ik heb zelf geen flauw idee wanneer iemand gebanned wordt. ja, na overleg met swamper en war waarschuwingen, maar wat moet ik me daarbij voorstellen. verder denk ik dat de meeste TA'ers van het holland forum dit ook afvragen wat er precies gezegd wordt tussen jullie en swamper en hoe het gezegd wordt over het bannen. Ik vind dat dit duidelijkheid verschaft.

verder is het denk ik geen goede optie om iemand op deze manier van een (nu dus het holland) forum te bannen, dit roept vragen en emoties op bij andere TA'ers en de sfeer hiervan wordt er niet beter op in het forum. zoals nu wordt voor mijn gevoel het forum vooral in twee kampen verdeeld die steeds minder goed met elkaar kunnen opschieten.

maar goed, als je toch wilt bannen is het dan niet een idee om een systeem aan te brengen zoals bij het voetbal? dus eerst 1 waarschuwing die duidelijk kenbaar wordt gemaakt en bij de volgende keer bannen? Of een ander systeem in die richting. Dan is er tenminste daarover duidelijkheid.

Old Post May-13-2002 09:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus
goed gezegd snuggle en op een mooie manier ook

ik wil alleen ff tegen Trancefool zeggen dat ik niet snap hoe jij kunt denken dat de kwestie tussen mij en Siesta al 3/4 jaar aan de gang is!!!

ik heb altijd redelijk met de jongen op kunnen schieten en in de tijd dat hij aangevallen werd om dat gedoe met Ling heb ik nog met m gepraat op irc enzo!

dus TF....ik denk niet dat jij de dingen in perspectief kunt zien

wie is ling?

Old Post May-13-2002 09:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus

wie is ling?

WHAAAAAAAA NIET NOG EEN SJINEES HE!!!!!

owh sorry, zou hier niet meer posten.......

Old Post May-13-2002 09:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

dat was toch dat meisje van john

of ben ik nu gek

Old Post May-13-2002 11:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus
dat was toch dat meisje van john

of ben ik nu gek

Linnnnn wasset

ik d8 al, ruzie met een sjinees die Ling heet?

Old Post May-13-2002 12:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIan van Dahl- will i (unknown mix) [2004] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHumate - "Love Stimulation" (Lovemix by Paul van Dyk) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:17.

Forum Rules: