|
Nah, ik heb ook de hele thread gelezen en doe ook even mijn zegje...voor zover dat nog nodig is, want het meeste is al gezegd.
Allereerst, ik snap ook niet waarom Jukx gebanned is. Op IRC vond ik het een relaxte gozer, op het forum deed hij wel eens wat gewaagde uitspraken, maarja dat doen er wel meer. Ik vind het een beetje stom, want iedereen ergert zich wel aan mensen, maar dat is nog geen reden om ze te bannen. Nobody's perfect, en zo ook dit forum niet!!
Bannen is niet de oplossing. Das hetzelfde als iemand neerschieten om zijn mening, om maar eens een vergelijking aan te halen.
[offtopic]Dat Pim Fortuyn gedoe das iets anders, iedereen heeft daar zijn mening over, al vind ik wel dat sommige mensen hier geen FUCK weten waar ze over praten, ze halen 1 ding wat Pim Fortuyn gezegd heeft uit zijn context [/offtopic]
Ik weet niet wat de rol van Blik en Henkie_Henk er allemaal in is, maar ik trek hun conclusies wel in twijfel. Ik ben het er helemaal met Miss Proximus mee eens dat er wel eens gestemd mag worden over moderators enzo.... Ik weet niet wie er voor deze moderators gekozen heeft, maar ik weet wel dat veel mensen niet zo blij zijn met ze.
Toch moet hun kant ook wel een beetje begrepen worden: ze kunnen niet iedereen tevreden houden... en dus moeten ze wel eens moeilijke beslissingen nemen.
Maar...toch misschien tijd om een keer nieuwe moderators te kiezen?
Wel een beetje laag van mensen om nu verder in deze thread nog mensen omlaag te halen door allemaal vage dingen te roepen en steken onder de gordel te geven. Ik ga hier geen namen noemen om weer geflame uit te lokken...
Ik kom hier al tijden met plezier...maar zit de laatste tijd toch meer op IRC. Waarom? Omdat het daar (veelal) gezelliger is, en je meer 'face to face' contact hebt. Ook ben ik veel mensen om meetings tegengekomen, en dat is ook wel relaxed. De club op irc is toch meer een groep op zich denk ik, en ik begrijp het misschien ook wel dat sommige mensen hier zich daar misschien aan storen. Kom ook een keer langs op IRC...
Enkele members komen hier net, en weten totaal niet waar ze over praten, en beginnen in dit soort discussies maar wat te blaten. Dus kijk eerst ff voor je replied.
Greetz,
SnuggLe