Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > i love the 90's
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
deckard1001
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2006
quote:
Originally posted by Devilex
Ik moet Regi blijkbaar gemist hebben, alé zijn aankondiging toch want Innocence heb ik gehoord. Wat smeet Sash trouwens in het publiek?

T-shirts dacht ik

Old Post Apr-13-2008 12:23  Belgium
Click Here to See the Profile for deckard1001 Add deckard1001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Filmpje van 2 Brothers On The 4th Floor gisteren

http://www.youtube.com/watch?v=5YKHEyq5mm8

Bij Culture Beat vond ik het wel jammer dat het niet de originele rapper was, hij rapte althans niet zoals in de originele tracks.

Old Post Apr-13-2008 12:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Video-report

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Apr-13-2008 14:00  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Bij Culture Beat vond ik het wel jammer dat het niet de originele rapper was, hij rapte althans niet zoals in de originele tracks.

Is die niet dood? of is dat een van de producers?

The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Apr-13-2008 14:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Kelly*
Is die niet dood? of is dat een van de producers?

Torsten Fenslau ofzo, één van de producers. Auto ongeluk in 1993

Old Post Apr-13-2008 15:04  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Hier ook hetzelfde als reeds vermeld: een geslaagde avond!

van de toilet-problemen echter niks gemerkt, maar ben ook pas tegen 5u voor het eerst geweest

2 Brothers On The 4th Floor vond ik het beste, en toen Sash! z'n intro opzette was het toch ook wel effe kippevel

Ik denk dat er aan die smalle inkom niet al te veel te doen is, dat is nu eenmaal de infrastructuur daar... Wees blij dat niet iedereen gefouilleerd werd, of je stond daar meer dan een uur... Nu ging het nog redelijk vlot vond ik

Enige minpuntje was het vrij stille geluid (m'n oren delen wel een andere en intelligentere mening). Ik veronderstel dat dit komt doordat ze idd het podium van dat schlagerfestival hebben overgenomen en die oudjes iets minder nodig hebben
Ondanks dat toch een zeer goeie sfeer en dikke ambiance!

Old Post Apr-13-2008 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Voor mij was het een (niet zo) geslaagde avond.

In Hasselt nog vrij gemakkelijk een parking plaats gevonden, niet te ver van de ingang. Eens aan de ingang: totale chaos. Ik dacht dat dit toch een relatief nieuw gebouw was en dat de nodige infrastructuur is voorzien voor dergelijke mega events. Blijkbaar niet... drie kwartier aanschuiven met een bende kleuters achter jou die niets beter te doen hebben dan ergelijk te duwen. Ik dacht eerst dat een fouillage aan de oorzaak lag, maar neen... het was allemaal om het stom bandje te doen. We waren juist op tijd binnen om de eerste optredens mee te pikken. Wat mij opviel waren de teleurstellende zangprestaties. Ik had de indruk dat ze karaoke aan het zingen waren. Van 2 Brothers on the 4th Floor heb ik het meeste genoten (nog steeds een mooie zangeres trouwens). Tussendoor nog een setje van (de enige echte) Dj Ward. Ik vond dat dit de sfeer een beetje brak. Optreden, set, optreden, set, optreden,... en dan ineens alles na elkaar: 2 Fabiola, Regi en Sash! Dj set van Ward zelf was technisch niet van een héél hoog niveau, maar dat stoorde nu niet echt. Dan 2 Fabiola: eerst een nummer die totaal flopte, daarna alle hitjes. Pat had weer zijn keyboard uit zijn kast gehaald en kwistig omgesprongen met de schmink. Nummertje Magic Flight was wel grappig met Pat die om de 5 seconden “take it!, right!” in de micro riep. Pat die overigens terug is (“I’m baaaack!!!”) met dames die blijkbaar kunnen zingen “Als je een beetje respect hebt, 5 minuten stilte astublieft voor de zangeressen die Killing me softly accapella gaan zingen”. Ik denk dat velen uitkeken naar dit optreden, spijtig dus dat het optreden vrij kort was (20 min.). Daarna was het de beurt aan onze vriend Regi. Regi is Regi dus commercieel en veel ophitsende taal door de liedjes heen. Blijkbaar had hij een nieuw effect op zijn mengpaneel gevonden, hij kon er maar niet afblijven. Ik denk zelfs dat het grootste deel van zijn set op voorhand was opgenomen. Jessy kwam nog eens langs... zij kan zingen en is een mooie verschijning . En dan DJ Sash!: lekkere intro en daarna niet veel meer van gehoord. Ik had niet gedacht ooit nog een set van deze kerel te horen. Spijtig dat hij zo laat geprogrammeerd stond...

Voor de rest was het geluid wel ok. Qua licht was er niet héél veel in de zaal zelf aanwezig. Het podium stond wel vol licht en was wel mooi opgevat. Qua show elementen was er niet veel aanwezig, buiten één enkele keer dat confetti kanon.

Ik ben eens benieuwd hoe lang deze revive zal blijven...

Dimi was trouwens ook van de partij: ladderzat weliswaar

Positieve punten:
Muziek natuurlijk
Amicale sfeer

Negatieve:
Licht + show element
Infrastructuur (van de ingang tot de toiletten)
Late programmatie van Dj Sash!

Old Post Apr-14-2008 08:57  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ze hadden inderdaad Sash beter geswitcht met Ward. En deze party hoeft niet persé ten onder te gaan met de hype e. In Gent en Antwerpen zijn er nog regelmatig 80's hits nights die nog altijd een volle tent lokken. Ook Studio 54 die zich op de 70's en disco toespitst blijft het doen.

Voor mij hoeft het overigens niet elk jaar een uitverkochte bak te zijn.

Old Post Apr-14-2008 09:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deckard1001
Junior tranceaddict

Tja light en show viel idd tegen, vond ik ook, had eigenlijk gedacht dat Frankske"zillion" verstraeten daar het light and laserwork ging verzorgen, blijkbaar dus niet.
Hadden mss best eerst al de optredens laten passeren dan Regi , dan Sash! en Ward als afsluiter genomen ma soit, heb er erg van genoten, ben trouwens nog steeds aant nagenieten.

Old Post Apr-14-2008 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for deckard1001 Add deckard1001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deckard1001
Junior tranceaddict

Hier stukje van Sash! zijn set inclusief intro
http://www.youtube.com/watch?v=EtYC...feature=related

Old Post Apr-14-2008 13:00  Belgium
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by diddi
Daarna was het de beurt aan onze vriend Regi. Regi is Regi dus commercieel en veel ophitsende taal door de liedjes heen. Blijkbaar had hij een nieuw effect op zijn mengpaneel gevonden, hij kon er maar niet afblijven. Ik denk zelfs dat het grootste deel van zijn set op voorhand was opgenomen.

Regi KAN gewoon een setje spelen zonder een cd of plaat aan te raken en zelfs zonder pc of mp3s aangezien daarop hele tijd de screensaver stond... he is THAT good

The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Apr-14-2008 13:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

En hoeveel zou hij voor die komedie vangen? Een paar duizend euro?

Old Post Apr-14-2008 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > i love the 90's
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlayed by chris lake on july 2006 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroove Armada - Lovebox (Kasey Taylor's Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:35.

Forum Rules: