Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002
snabbare medium?

tja.. jag är på, för jag bor ju, liksom Reveal, i Lund.. men jag tror något sånt här blir väldigt svårt att bestämma över något så långsamt medium som detta forumet.. vi borde typ bestämma möte på nån irc-kanal eller starta nån icq-chat på bestämd tid för att typ bestämma något datum och så...

Själv ska jag hyra lokalen på lördag för att ha en privat trancefest så om någon är i krokarna så är det bara att maila/icqa mig så kan ni komma (icq#1948509).

Om vi ska hyra lokalen till nån TA-fest så måste man ju bestämma ett datum när den är ledig dessutom (den är upptagen 14 sep, 28 sep, 12 okt, 26 okt till exempel - då kör vi vår Student-tranceklubb AmnesiA)

Old Post Aug-08-2002 19:57  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tror att det kan funka över forumet...men då får man liksom boka den en bit in i framtiden. Så att man har tid att planera + att folk inte bokar upp sig på annat. problemet verkar dock vara att folk inte orkar ta sig till lund...

Old Post Aug-12-2002 01:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

mind? folk orkar åka till ibiza varje år för att de vet att det kommer bli en höjdare... varför inte starta lite mjukt som ni beskrivit i den andra threaden, här i sthlm , så en majoritet (som bor här i sthlm) verkligen vet att det är nått att åka ner dit till

plus det där över en helg är lite mer lockande då

Old Post Oct-16-2002 23:08 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

lite mer värt pengarna då kanske

Old Post Oct-16-2002 23:15 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tro mig...jag skulle gärna åka ner till lund för en sådan fet fest. Men frågan har varit uppe MYCKET länge nu och det finns inte tillräckligt med intresse. Dessutom är det nog smartare att testa ett mindre projekt först för att se hur det går och sedan utvidga det hela

Old Post Oct-17-2002 09:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffgreven
tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ojdå! det lät roligt men det blev inget lr?

Old Post Dec-17-2002 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hehe de e andra gången det faller i glömska muffgreven

jag fick värsta visionen idag....kanske inte direkt skulle funka om de bara va vi men om vi anordnade en allmän fest så...

va inne i klubben på fryshuset....vilken perfekt jävla lokal för att ha en fet trancefest på...helt perfekt verkligen

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-18-2002 17:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffgreven
tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay
hehe de e andra gången det faller i glömska muffgreven

jag fick värsta visionen idag....kanske inte direkt skulle funka om de bara va vi men om vi anordnade en allmän fest så...

va inne i klubben på fryshuset....vilken perfekt jävla lokal för att ha en fet trancefest på...helt perfekt verkligen

Grymt! om det blir nått räkna med mig jag o några andra kommer då garanterat!

Old Post Dec-18-2002 17:42  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag har mina planer

ska snacka med en kille jag känner på frysen å kolla vad klubben kostar per natt att hyra...känner på mig att vi snackar 5-siffriga belopp typ

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-19-2002 23:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

ok jag har fått en ide om lokal nu....va på ett rave förra helgen som höll hus på ett ställe som heter "biljard cafe" i skärholmen, ca. 60m från tunnelbanan....skulle vara ett gjutet ställe att ha en TA-fest på om alla kommer å kanske drar med sig nån polare också osv

Lokalen va uppbyggd så att på ovanvåningen är det först en lokal på entrevåningen med en vägg i mitten så de e typ café å sen bakom en biljardhall....däruppe kan man ha själva softarsektionen

sen om man gick ner en trappa så var det en lagom stor lokal som va totalt gjuten för detta ändamål

ska försöka ta reda på mer om dett finns möjlighet att hyra osv.

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-21-2002 15:54  Sweden
Rikard
Supreme tranceaddict

kul att nån tar så mkt egna initiativ! jag hjälper gärna till med något, men tror inte jag skulle kunna göra så mkt dock :/

kul för att det här inte bara dör ut nu

Old Post Dec-21-2002 15:57 
muffgreven
tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay
ok jag har fått en ide om lokal nu....va på ett rave förra helgen som höll hus på ett ställe som heter "biljard cafe" i skärholmen, ca. 60m från tunnelbanan....skulle vara ett gjutet ställe att ha en TA-fest på om alla kommer å kanske drar med sig nån polare också osv

Lokalen va uppbyggd så att på ovanvåningen är det först en lokal på entrevåningen med en vägg i mitten så de e typ café å sen bakom en biljardhall....däruppe kan man ha själva softarsektionen

sen om man gick ner en trappa så var det en lagom stor lokal som va totalt gjuten för detta ändamål

ska försöka ta reda på mer om dett finns möjlighet att hyra osv.

Nice! *hoppas*

Old Post Dec-21-2002 16:24  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId track please [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:22.

Forum Rules: