|
snabbare medium?
tja.. jag är på, för jag bor ju, liksom Reveal, i Lund.. men jag tror något sånt här blir väldigt svårt att bestämma över något så långsamt medium som detta forumet.. vi borde typ bestämma möte på nån irc-kanal eller starta nån icq-chat på bestämd tid för att typ bestämma något datum och så...
Själv ska jag hyra lokalen på lördag för att ha en privat trancefest så om någon är i krokarna så är det bara att maila/icqa mig så kan ni komma (icq#1948509).
Om vi ska hyra lokalen till nån TA-fest så måste man ju bestämma ett datum när den är ledig dessutom (den är upptagen 14 sep, 28 sep, 12 okt, 26 okt till exempel - då kör vi vår Student-tranceklubb AmnesiA)
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
|