Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
alla tjabbar om specialgjutna öronproppar och what not, men ingen som säger var de finns att köpa. Funtar på att beställa ett par egna innan det blir för alldeles för sent för att ångra sig...
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
alla tjabbar om specialgjutna öronproppar och what not, men ingen som säger var de finns att köpa. Funtar på att beställa ett par egna innan det blir för alldeles för sent för att ångra sig...
Jag får en massa broshyrer till jobbet om gjutna öronproppar... synd att jag inte kommer vara på jobbet på en sisådär 2 månader...
Jun-29-2005 14:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Det tycker jag du absolut ska fixa... det är lite väl sent att börja tänka på att skydda sig när man redan utvecklat detta obotliga handikapp !
All hjälp du kan tänkas behöva... men du får klicka runt själv http://www.dbdbdb.nu
Ja du Las. Jag fick reda på det här genom morsans jobb. Men företaget som tilverkar dessa formgjutna öronproppar heter Bellman&Symfon. Det är iaf det märket jag har.
Jag rekommenderar de starkt! Går alldeles utmärkt att ha under lurarna också
Jun-30-2005 09:29
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det tycker jag du absolut ska fixa... det är lite väl sent att börja tänka på att skydda sig när man redan utvecklat detta obotliga handikapp !
man ska ändå skydda sig så att man inte förvärrar det!
Jun-30-2005 22:39
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by ShyTrance
man ska ändå skydda sig så att man inte förvärrar det!
Ja absolut... som jag gjort dom 3 senaste året, har fungerat jävligt bra ! Känns inte som jag förvärrat den tinnitus jag har iaf.
Har nog nämte detta förr men många tänker så här "Ähh nu har jag redan fått en hörselskada, då gör det ju inget om jag fortsätter att skita i proppar" detta för dom tror det bara finns att antingen finns det eller så finns det inte men det blir gradvis värre hela tiden... min tinnitus är väldigt mild, den skulle vart långt värre nu om jag inte börjat skydda mig ordentligt för några år sedan !!!!
Fick en jävla frisbee mot huvudet.nu kan allt vara öve om det inte släppers loss om ett tag. Om detta inte försvinner så försvinner jag. har inte sovit 1 dygn har fått sammanbrott ett antal gånger. läkare vet så lite om sjukdomen påstår dem så detta kan vara tillfälligt , men samtidigt händer det att det är permanent hela mitt liv kretsar run min hörsel. Kan inte jobba kan inte göra musik eller mixa. Jag är säker att tinnitus är inget val att leva med om man är jag.