Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tinnitus
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

alla tjabbar om specialgjutna öronproppar och what not, men ingen som säger var de finns att köpa. Funtar på att beställa ett par egna innan det blir för alldeles för sent för att ångra sig...

www.laszlo.se

Old Post Jun-29-2005 13:48 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
alla tjabbar om specialgjutna öronproppar och what not, men ingen som säger var de finns att köpa. Funtar på att beställa ett par egna innan det blir för alldeles för sent för att ångra sig...

Jag får en massa broshyrer till jobbet om gjutna öronproppar... synd att jag inte kommer vara på jobbet på en sisådär 2 månader...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-29-2005 14:50  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:

Det tycker jag du absolut ska fixa... det är lite väl sent att börja tänka på att skydda sig när man redan utvecklat detta obotliga handikapp !

All hjälp du kan tänkas behöva... men du får klicka runt själv
http://www.dbdbdb.nu

Old Post Jun-29-2005 16:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:

Ja du Las. Jag fick reda på det här genom morsans jobb. Men företaget som tilverkar dessa formgjutna öronproppar heter Bellman&Symfon. Det är iaf det märket jag har.

Kontakt info:
Bellman & Symfon

Södra Långebergsg. 30
42132 Västra Frölunda

Tel: 031-682890
Mail: [email protected]

Jag rekommenderar de starkt! Går alldeles utmärkt att ha under lurarna också

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jun-30-2005 09:29  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det tycker jag du absolut ska fixa... det är lite väl sent att börja tänka på att skydda sig när man redan utvecklat detta obotliga handikapp !

man ska ändå skydda sig så att man inte förvärrar det!

Old Post Jun-30-2005 22:39 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by ShyTrance
man ska ändå skydda sig så att man inte förvärrar det!

Ja absolut... som jag gjort dom 3 senaste året, har fungerat jävligt bra ! Känns inte som jag förvärrat den tinnitus jag har iaf.
Har nog nämte detta förr men många tänker så här "Ähh nu har jag redan fått en hörselskada, då gör det ju inget om jag fortsätter att skita i proppar" detta för dom tror det bara finns att antingen finns det eller så finns det inte men det blir gradvis värre hela tiden... min tinnitus är väldigt mild, den skulle vart långt värre nu om jag inte börjat skydda mig ordentligt för några år sedan !!!!

Last edited by SteveTranz4ever on Jul-01-2005 at 06:33

Old Post Jul-01-2005 06:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Lindring!

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa...,989079,00.html

Denna metod har iof funnits ett tag... själv tänkte jag testa på vanlig massage... mest iof för jag känner mig allmänt stel!

Btw... min ovastående post från 2005 gäller inte längre... min tinnitus har blivit värre och det känns inte så bra emellanåt!

Old Post Jan-31-2007 15:39  Sweden
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Fick en jävla frisbee mot huvudet.nu kan allt vara öve om det inte släppers loss om ett tag. Om detta inte försvinner så försvinner jag. har inte sovit 1 dygn har fått sammanbrott ett antal gånger. läkare vet så lite om sjukdomen påstår dem så detta kan vara tillfälligt , men samtidigt händer det att det är permanent hela mitt liv kretsar run min hörsel. Kan inte jobba kan inte göra musik eller mixa. Jag är säker att tinnitus är inget val att leva med om man är jag.

Valium please! I 'm already nutz!

Old Post Apr-04-2007 16:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

btw pete tong here i come!

Old Post Apr-04-2007 16:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tinnitus
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance song in foreign language(not eng) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBubble Fish - "Sushi Lovers" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:33.

Forum Rules: