nou ik heb ze al binnen hoor de kaartjes..
gistermiddag meegedaan en vandaag in huis!
TOM HARDING HERE I COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME (cum?)
Jun-28-2002 10:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kaartjes vantevoren voor UDC feest doen we dus ook nie meer :/ Die € 40 had ik ook zo in de put kunnen gooien
Maar nog ff voor de zekerheid, met voorin de Black-Hole tent bedoelen we dus de ingang van de tent?? Of bij de dj booth?
GreetZ, DC
Bij DJ-Booth.
Heb net 2 kaarten verkocht aan mijn ex-vriendin. 30 euro voor 2
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-28-2002 11:44
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
Wat ben jij een afzetter zeg
maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou
gaat je camera nog mee?
___________________
Ga eens dood!
Jun-28-2002 13:44
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by franzelare
Wat ben jij een afzetter zeg
maar de drank is nu dus ook eigenlijk gratis voor jou
gaat je camera nog mee?
Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-28-2002 14:06
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
Afzetter? Nee man, tis mijn EX dus dan mag het.
kan ik wat drinken
Camera gaat wel mee, nu maar hopen dattie mee naar binnen komt.
zeg gewoon dat je van een of ander partymagazine bent ofzo
ja en dan krijg je misschien nog wel een VIP-bandje om ook!
Jun-28-2002 15:37
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
YO LT gefeliciteerd, (naja dat van school suckzzz)
c ya all tomorrow.
Hmm ik was te laat met gratis kaartjes nu kan ik helaas niemand meer in de buurt overtuigen om mee tegaan...
achja dan had ik ze toch in de eurogrooves tent moeten dumpen
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jun-28-2002 15:49
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:
Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is
k zal wel ff iemand op ze bek tikken ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos ghehe mja nog wat meer k zal wel ff iemand op ze bek tikken ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden
___________________
"Life is all about choices & respect"
Last edited by SnuggLe on Jun-28-2002 at 20:21
Jun-28-2002 20:15
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
thx all
Ik heb echt zin in morgen zeg!
waah Magrec zei net dat hij wel meewilde naar de hardhouse tent rofl
en Tais alvast heel errug bedankt voor je kaartje!!!
Oja, meeting in de blek hool tent dus, maar hoe laat was het? (ik ben geen sjinees en dus te lui om te graven )
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gepost door Donna, maar ik heb het perongeluk weggehaald. Hier alsnog:
Sommigen onder ons hebben nog tijd voor andere kansloze zaken terwijl de rest vet uit zn dak aan t gaan is
k zal wel ff iemand op ze bek tikken ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos ghehe mja nog wat meer k zal wel ff iemand op ze bek tikken ga naar hem op zoek hele avond...lekker kansloos
Pas maar op henkie dat je kleertjes van 100 euro niet vies worden
henkieeeeeeeeeee gozert lijkt me gezellig
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jun-28-2002 20:22
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Ik heb vandaag 2 maal 2 kaartjes binnengehad. Dus gelijk verpatst.
Eentje aan mn kameraad 20 euro en de rest voor 25 euro per stuk .
Mn kaartje er weer uit en de rest maak ik morgen wel op
DUs 1 uur vooraan in de bh tent ik hoop dat ik er ben (heb geen horloge dus)
En oja als je gepakt wordt voor een relletje of drugsbezit is er ook al een snelrechter aanwezig zodat je gelijk de bak in kan . Dat stond in de krant vandaag!!! dus hou er rekening mee.
Maar vorig jaar werdt je ook ontzettend goed gecontroleerd dus dat zal hopelijk dit jaar ook wel zo zijn
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!