Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol

Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................

GREETZ!!

Old Post May-28-2001 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by Bellie

Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................

GREETZ!!

Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop...

Old Post May-28-2001 20:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by moogwai

Is het zo.... zeker net zo duur
toen je eerst FRS zei d8 ik dat je een op ander viniel shop bedoelde,maar toen later zag ik het......
dus...Ik heb weleens een vinyl voor £1 gekogt toen was het 3 piek in Engeland.......Had ik er maar meer gekogt, toen kende ik nog niet zo veel shit...
maarja...Ik vin het gewoon fuckin duur hier in NL ......als ik platen ga kopen koop ik minstens 10 want dan heb je een lekker nieuwe setje.... 10 platen ben je makkelijk 200 piek kwijt....
Als ik naar UK ga koop ik altijd mega veel want daar kan je ze tussen £2 en £6 meestal zijn ze er 4.99 dus das lekker....en je kan ze op elke hoek halen bij Virgin en HMV........

Old Post May-28-2001 20:23  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

quote:
Originally posted by moogwai

Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste shit.

GREETZ!!

Old Post May-28-2001 20:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Bellie

Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste shit.

GREETZ!!

en op die oude troep ziet natuurlijk niet iedereen te wachten hehehe

Old Post May-29-2001 00:28  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Dancing Dude

Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken,ja ik had het eerst niet eens door,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooiemad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend
wat goed begon eindige slecht

Old Post Jun-03-2001 20:40  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Akira
Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken,ja ik had het eerst niet eens door,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooiemad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend
wat goed begon eindige slecht

Dat is klote man.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-03-2001 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Jezus wat een kankerstreek zeg! Mocht je nog uitvinden wie t is...plaats dan ff een thread...ik wil je graag helpen wraak te nemen... Godverdomme dat gewoon op zo'n kutmanier je leuke avond verneukt wordt!
Hey sterkte!

Old Post Jun-04-2001 07:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Akira
Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.

he he COOL

Old Post Jun-04-2001 08:24 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Jester

Ik ben dit wekand helemaal loos gegaan in de plaatselijke dicotheek. Was wel geinig, na zoveel weken niet uitgeweest te zijn.

Old Post Jun-04-2001 10:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Jajajaja dit was me weer een bruut weekend zeg.Zaterdag lekker gestampt op Qlimax en zondag naar Awakenings geweest.Ben nu ook echt helemaal gebroken.Maar ja dat was het het zeker dubbel en dwars waard.

Ennuh Akira.......Damn wat een kankerstreek.Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt.Kwam ik terug van trainen stond mn deur open.Kijk ik in mn auto,Radio en mn cd map met 50 cd's weg.Teringjoden zijn dat soort mensen....

GREETZ!!

Old Post Jun-04-2001 16:12  Netherlands
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Echt kut man Akira ... ik mag dan niet racistisch zijn maar het zijn wel erg vaak Marokkanen en Turken die zo'n vuile kut streken uithalen

Old Post Jun-04-2001 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWOOW! What a tune! [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAgnelli & Nelson - "Holding On To Nothing" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:57.

Forum Rules: