|
| quote: | Originally posted by Akira
Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door  dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS ..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk  ...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken ,ja ik had het eerst niet eens door  ,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooie mad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten. 
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend  
wat goed begon eindige slecht |
Dat is klote man. 
|