Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

tu pe essayer de les mettre sous format .avi t mp3s ca marche bien a ce kil parait puisque tu as le droit d enregistrer des videos sur ton site.

Old Post Jul-12-2002 12:35  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by marco.V
tu pe essayer de les mettre sous format .avi t mp3s ca marche bien a ce kil parait puisque tu as le droit d enregistrer des videos sur ton site.

Oh bah oui, c une super idée avec 100 Mo de limite, ca va pas aller bien loin

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-12-2002 13:11  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

rhaaa ouiiiin, il me manquais que 3 Mo a dl sur ****licker.rar

Tin franchement c trop con qu'ils te fassent fermer ton site, il etais vraiment excellent.
Le pire c'est que c'est un commité français qui t'as demander d'arreter. Or les mp3 que tu diffusais sur ton site y'en a aucun qui sort en France, alors est-ce vraiment illégal ??

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jul-12-2002 16:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Ouaip c illegal.
Pr deux raisons:
1- ya des lois européennes, cad qui s'appliquent sur tt le territoire européens, chaque organisme national étant censé les faire respecter sur son territoire en regard des pistes qui sortent ds tte l'Europe.
2- la plupart des labels qui sortent des pistes sur Cds ou vinyl dans un pays donné dépendent ou ont des dépendances dans les autres pays d'Europe, et mm si les pistes sortent pas dans ces pays, elles y détiennent les droits qd mm.

Par contre si tu prends le cas du Japon, c'est différent... Les droits y sont détenus uniquement pr ce pays (parce qu'il n'y avait jusqu'à il y a peu aucun autre pays qui consomme de la zik nipponne). Ce qui fait que les chinois vendent à prix réduit des versions pirates de ces CDs japonais, que tu peux trouver en tte impunité dans certains magasins à Paris par exemple...

Old Post Jul-12-2002 16:53  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

merci, ca faisais longtemps que je me posais la question

OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]

Old Post Jul-12-2002 18:31  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Cosmic Gate - No More Sleep

Votre avis sur l'album et notamment les nouvelles pistes?

Pour ma part, je le trouve assez moyen et les nouvelles pistes n'ont pas de quoi fouetter un chat, j'ai du mal à comprendre ce qu'on leur trouve à ceux-là!
Selon moi, ils sont meilleurs pour remixer que pour produire.

Old Post Jul-18-2002 08:38 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!

Registered: Jun 2001

Je trouve que leurs productions se ressemblent de trop... Même bassline, même construction,...... ils sont pas terribles pour innover. Leurs remix par contre sont parfois tres bons (Rank 1 - Awakening (cosmic gate remix) j'adore)

Old Post Jul-18-2002 10:03  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Heureusement pour me consoler de cet album minable, je m'écoute 3h de Tiësto @ Impulz!
ahlalalalalala ce Tiesto...

Old Post Jul-18-2002 11:36 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by mr_sick
Je trouve que leurs productions se ressemblent de trop... Même bassline, même construction,...... ils sont pas terribles pour innover. Leurs remix par contre sont parfois tres bons (Rank 1 - Awakening (cosmic gate remix) j'adore)

Moi j' adore le remix de VANESSA MAE "white bird" !!!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-18-2002 11:57  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002
Ghost Smilie

oué No More Sleep c'est du Cosmic gate ... pas de surprise

en parlant de White Bird perso je préfère le Airscape Mix

Old Post Jul-19-2002 09:43  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

moi pour White Bird je prefere le Alaska Remix, un peu de paix ca fais pas de mal
Sinon moi perso j'aime bien le nouvel album de Cosmic Gate, y'a quelques tracks sympa dessus, nottament Milky Way et The Wave.
Mais y'a d'autres tracks qui sont vraiment tres bof bof

Also available :

Old Post Jul-19-2002 16:30  France
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Nightflowers
Milky Way

Direct ca me fait penser a AURORA BOREALIS

¨¨soupir¨¨

C' était très bien ça...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-19-2002 16:56  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmauro picotto sensation black tune [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKay D Smith & Marc Tall presents Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoi Polloi [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:03.

Forum Rules: