Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
er zitten redelijk veel kraakjes in de rip en op 4:51 hoor je gewoon dat het volume lager gezet word.. ik verwachte iets meer van pow. maar ja, boeie...
Originally posted by TimeportE
er zitten redelijk veel kraakjes in de rip en op 4:51 hoor je gewoon dat het volume lager gezet word.. ik verwachte iets meer van pow. maar ja, boeie...
mwah.....op 4:51 hoor ik echt niks hor , en er zitten wat kraakjes in ja maar dat hebbie altijd met vinyl
Aug-07-2002 10:03
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
k hoor m echt niet zachter gaan maja k ben wel tevreden met deze rip hoor en die kraakjes lekker boeiend dat hoort wel een beetje bij vinyl
Aug-07-2002 16:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Dat de kwaliteit slecht is ligt eerder aan de plaat zelf dan aan de rip... Promo's, whitelabels en bootlegs wordt simpelweg minder aandacht aan besteed dan aan de officiele release... Zo zitten er bijvoorbeeld tikken in, of lijkt het alsof 'ie overslaat. In dit geval denk ik dat ze een versleten naald gebruikt hebben bij het opnemen. (bij de platenmaatschappij dan he)
Kheb um echter nog niet gehoord, maar zoals jullie het omschrijven klinkt het als een versleten naald...
Grtz!
Aug-07-2002 18:25
Access
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Jah, die rip is zekers nie helemaal zuiver ... maar wat boeit mij dat nou ???
't nummertje is zwaar relaxt ... maar doet me wel wat denke aan Ferry's remix van Adagio For Strings, dat ken ook aan mij ligge
Ook hep ik net geleze dat er GEEN Rank 1 remix van komt ... erg jammerz
't nummertje is zwaar relaxt ... maar doet me wel wat denke aan Ferry's remix van Adagio For Strings, dat ken ook aan mij ligge
Ook hep ik net geleze dat er GEEN Rank 1 remix van komt ... erg jammerz
ben nooit zo weg van die rank 1 remixen, laten ze maar hun eigen nummers maken (airwave, such is life)
greetz
Aug-09-2002 08:36
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
ferry_corsten-idt_radio-08-08-cable-2002-XXX
vette set van Ferry!!! gister trouwens nog met hem gechat!
Aug-09-2002 12:00
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
de hele set van ASOT was top.. echt genoten gister!