תעלה אם אתה יכול...
אני מת לשמוע...
אבל שמעתי עליו דברים לא טובים כל כך
CAN't
חחחח
בכל מקרה, השיר הראשון שבינתיים אותו אני חורש מדהים
למרות שכל הדיסק הם שרים יותר מדי על אלוהים
לא יודע אם טוב או לא אבל כל הזמן אלוהים
ויש להם 4 שירים באנגלית שזה ממש לא מתאים להם וגם לא נשמע משהו
___________________
Never again.
Aug-18-2002 19:20
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
טוב הפעם אני מחזיר את זה לא כי אני כועס
אני דווקא מאוד שמח היום
היו העלות פה ושם
בינתיים עדיין לא משהו
אבל באתי לדבר על נושא אחר לגמרי
אתם חייבים להוריד
VA-Sabres_-_Israeli_Dance_Project-CDM-2002-CaN
חייביייייים
וגם אם לא
בבקשה בבקשה לקרוא את ה
Nfo
כתבתי את זה כבר בהמלצות אבל זה לא מספיק
זה ממש חשוב
___________________
Aug-18-2002 21:34
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
נו רבאק
אני צריך להגיד את זה עוד פעם
לא מורידים מה
Incoming
.
אנשים
אני נמצא מספיק זמן ב
Ftp
תחקו עד שאני יעביר ל
mp3
באמת
פעם אחרונה אני אומר למה אין לי כוח יותר
פעם הבאה זה יהיה באן ל
10 שעות
___________________
Aug-19-2002 02:48
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אולי פשוט תעיף את האופציה של ה
DL
משם
שזו תהיה תקיה שרק אפשר לעשות אליה
UPLOAD
___________________
Never again.
Aug-19-2002 05:44
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by nesher
טוב הפעם אני מחזיר את זה לא כי אני כועס
אני דווקא מאוד שמח היום
היו העלות פה ושם
בינתיים עדיין לא משהו
אבל באתי לדבר על נושא אחר לגמרי
אתם חייבים להוריד
VA-Sabres_-_Israeli_Dance_Project-CDM-2002-CaN
חייביייייים
וגם אם לא
בבקשה בבקשה לקרוא את ה
Nfo
כתבתי את זה כבר בהמלצות אבל זה לא מספיק
זה ממש חשוב
היה לכם ממש משעמם...
חחחחחחחחחח
רוצים לעשות ריפים לג'ננה 1 ו2?
Aug-19-2002 10:41
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
רוצים לעשות ריפים לג'ננה 1 ו2?
כבר דיברנו על זה
___________________
Never again.
Aug-19-2002 11:54
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
פששש גיל
ITF קצת מת בזמן האחרון
אבל דפקתה אותה בהפצצה
סבבה
אני מקווה שהוא יחזור להיות מהיר בזמן הקרוב
___________________
Aug-21-2002 23:32
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
תשמעו
אני רוצה להעלות את הסטים של מיסטרי לנד אבל אני חייב לעוף כי אני כבר מאחר
אז מחר אחה"צ אני חוזר ואני אעלה אותם בבקשה אל תמחקו את התיקיה שלי
ביי
Aug-22-2002 09:50
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
כוסאומו העלתי את
DJ_Reiner-Hardstyle_Power-Promo_CD-2002-DOC
זה 100 מגה
נתקע לי ב60
זה משנה את הקובץ ל
BAD
ואני לא יכול לעשות
RENAME
טוב אני לא יעלה את זה עוד פעם 100 מגה!
LEMME RESUME!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!