בבריכה יש הכל, איפלו קיוסק נחמד
ישלי רעיון
כל אחד יביא את החברים שלו
אבל הפורום יבוא שעה שעתיים לפני שהמסיבה מתחילה, אז נוכל להכיר אחד ת'שני
ובקשר לכמות אנשים, אפשר לקחת איזה איזור קטן ולעשות שם את המסיבה, ישלנו מלא פלסטיקים מהמפעל, איתם נעשה רחבה כזאת
ואם אתם ממש רוצים ללכת רחוק אפשר לעשות מסיבה בכסף, 20 שקל כניסה.... כל אחד מקבל אחוזים
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
|