Originally posted by Little Theseus
Zal ik the second flip dan maar meenemen en aan Bemmel lenen voor een avondje? In zIJn set past ie waarschijnlijk wel
ghehehe,m tis nog maar de vraag of ie m wil draaien
Oct-05-2002 13:41
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik ga maar eens kijken wanneer de her is van mijn tentamen van maandag
want het wil nog niet echt lukken
___________________
Ga eens dood!
Oct-05-2002 13:51
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Rielekst!
Spinnin Jack heb woensdag z'n rijbewijs gehaald... kenne we met de ootoo
Oct-05-2002 16:58
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
Mensuh, veel plezier vanavond!!!!
Met vriendelijke groet.
Oct-05-2002 17:01
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Jappi0 en ik zullen wat later komen. Zo rond 12 uur half 1 zullen we er zijn denk ik See ya all tonight
___________________
Oct-05-2002 17:05
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Damn... wij zullen wel als eerte thuis zijn... Maarja, de BOB vond het tijd om te gaan... Hij was nog een beetje zwakjes nadattie ziek was geweest deze week...
Maar buiten dat, wanneer is er weer NeXuS? Ik wil MEER Zeer geslaagd partijtje dus Phatte musica en weer paar nieuwe TA koppen gezien en gesproken... ook leuk! Maar vinnut toch wel jammer da'k er zo snel alweer vandoor moest...