|
| quote: | Originally posted by T.H.C.
shittt waar ben ik aan begonnen...eerst maar eens dat boekje lezen, je moet doorroken tijdens het lezen, geeft me weer wat tijd misschien ook wel gewoon minderen idd.(of weekeind)laat wel horen als er wat is gelukt. |
wheheh succes met stoppen
maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden
mijn opa is ook gestopt. maar die moest van de dokter...want hij had keelkanker, x-aantal operaties, chemotherapien en bestralingen gehad. en geen stembanden meer. volgens de arsten kwam dit voornamelijk door..nou ja dat weet je zelf wel
m'n andere opa is overleden aan astma en longemficeem (however je dat typ), veroorzaakt door et vele roken... en kon de laatste 6 jaar van zijn leven niet verder lopen dan de wc. hij was toen overigens wel gestopt. maar dat kwam omdat mn oma geen sigaretten kocht.
kweet niet of dit een beetje afschrikt, zijn iig weer 2 redenen om te stoppen...maar die waarschuwingen op die pakjes helpen ook niet dus.
ne wees...goed dat je wil stoppen! succes en jij ook iris, maar dan met het niet meer beginnen....heheh schijnt best kut te zijn, so..good luck
|