Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Smoking ..umm..something

shittt waar ben ik aan begonnen...eerst maar eens dat boekje lezen, je moet doorroken tijdens het lezen, geeft me weer wat tijd misschien ook wel gewoon minderen idd.(of weekeind)laat wel horen als er wat is gelukt.

Old Post Sep-19-2002 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

ik hoop maar dat het een heeeeel goed boek is

Old Post Sep-19-2002 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.

zozo dames, ervaring mee?

Oja dit was een poll over roken, heb nu pas gestemd en ja ik rook. maar ben er niet zo blij mee, heeft iemand hier dat boek van Allan Car "stoppen met roken" gelezen? en wat zijn je ervaringen? ik heb gehoord dat het best een goed boek is omdat je je eigen rookgedrag gaat begrijpen, maar ik ken niemand die het gelezen heeft, ben wel benieuwd.

Ik heb het gelezen
En ben al 1,5 week blij niet-roker
Mijn rookgedrag begreep ik al wel (dat leer je destemeer begrijpen als je stopt en daarna weer de fout ingaat... ik ben ooit 1 keer nl.eerder gestopt)
Wat hij vooral doet is alles eindeloos herhalen zonder dat het echt vervelend word. Ik zat de hele tijd doorte lezen, al wachtende op de clou van het verhaal. Mij helpt het zeker door wat momenten heen. Verwacht alleen geen wondermiddelen, het is niet zo dat je nooit meer zin hebt. Je leert er alleen goed mee omgaan.

Old Post Sep-19-2002 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gurian
Kun je dan niet gewoon langzaam afbouwen THC. Deed mijn vader ook. Die rookte een pakje per dag en toen die wilde stoppen ging ie er steeds minder roken. Niet al te grote stappen maar gewoon heel rustig afbouwen. Werkt bij een heleboel mensen ook goed

Allen Carr ziet dat dus als 1 van de GROOTSTE fouten die je kunt maken. En ik snap wel waarom.
Lees het boek maar. Het zit (ook al is het Amerikaans ) goed in elkaar.

Old Post Sep-19-2002 19:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

[QUOTE]Originally posted by Eye-Riz

heel verhaal [/QUOTE
Eindelijk een lezer gevonden! achja het kan geen kwaad om het te proberen, en ik verwacht ook geen wondermiddel...

Old Post Sep-19-2002 19:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.
shittt waar ben ik aan begonnen...eerst maar eens dat boekje lezen, je moet doorroken tijdens het lezen, geeft me weer wat tijd misschien ook wel gewoon minderen idd.(of weekeind)laat wel horen als er wat is gelukt.

wheheh succes met stoppen
maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden
mijn opa is ook gestopt. maar die moest van de dokter...want hij had keelkanker, x-aantal operaties, chemotherapien en bestralingen gehad. en geen stembanden meer. volgens de arsten kwam dit voornamelijk door..nou ja dat weet je zelf wel
m'n andere opa is overleden aan astma en longemficeem (however je dat typ), veroorzaakt door et vele roken... en kon de laatste 6 jaar van zijn leven niet verder lopen dan de wc. hij was toen overigens wel gestopt. maar dat kwam omdat mn oma geen sigaretten kocht.
kweet niet of dit een beetje afschrikt, zijn iig weer 2 redenen om te stoppen...maar die waarschuwingen op die pakjes helpen ook niet dus.

ne wees...goed dat je wil stoppen! succes en jij ook iris, maar dan met het niet meer beginnen....heheh schijnt best kut te zijn, so..good luck

Old Post Sep-19-2002 19:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by John

maar volgens mij is et et beste om in 1 keer alles weg te lazeren en gewoon tegen jezelf te zeggen "ik stop".
heeft mn pa ook gedaan, jaar of 12 gelee. en hij heeft et tot nu toe nog vol gehouden
mijn opa is ook gestopt. maar die moest van de dokter...want hij had keelkanker, x-aantal operaties, chemotherapien en bestralingen gehad. en geen stembanden meer. volgens de arsten kwam dit voornamelijk door..nou ja dat weet je zelf wel
m'n andere opa is overleden aan astma en longemficeem (however je dat typ), veroorzaakt door et vele roken... en kon de laatste 6 jaar van zijn leven niet verder lopen dan de wc. hij was toen overigens wel gestopt. maar dat kwam omdat mn oma geen sigaretten kocht.
kweet niet of dit een beetje afschrikt, zijn iig weer 2 redenen om te stoppen...maar die waarschuwingen op die pakjes helpen ook niet dus.

ne wees...goed dat je wil stoppen! succes en jij ook iris, maar dan met het niet meer beginnen....heheh schijnt best kut te zijn, so..good luck

Dat soort verhalen heb ik ook meegemaakt, vandaar mijn lichtelijke aversie tegen rokers

suc6 met stoppen, al lukt dat volgens mij alleen als je het zelf écht wil

Old Post Sep-19-2002 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....

Je kunt overigens bijna overal kanker van krijgen, volgens mij zelfs als je het woordje te vaak zegt. Kijk dus maar uit

In het eerste moet ik je gelijk geven, hoewel het niet echt vergelijkbaar is.
Het tweede betwijfel ik

Old Post Sep-20-2002 06:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by John

Mijn ouders idem.
Op het moment dat in de jaren 60 of 70er jaren bekend werdt gemakat dat het kankerverwekkend is gooide ze alles weg en zijn ze direct gestopt....en sindsdien hebben ze geen peukmeer aangeraakt.

Old Post Sep-20-2002 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Allen Carr ziet dat dus als 1 van de GROOTSTE fouten die je kunt maken. En ik snap wel waarom.
Lees het boek maar. Het zit (ook al is het Amerikaans ) goed in elkaar

Ja oke maar elk mens is anders en voor mijn vader werkte deze methode het beste. Maar ik zal eens kijken in dat boek wat die Allen Carr erover zegt!!

Old Post Sep-20-2002 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

m,n pa is ook gestopt, nou komt ie stiekum bij mij thuis roken en vraagt ie aan de vriendjes van m,n broertje (14) of ie een shaggie van ze mag draaien. hehehehe

Hij heeft dat boek ook gelezen.

en T.H.C. > als je nou probeert eerst alleen nog maar te blowen en het zo afbouwd ??
Of ga je dan "meer" blowen ?

Old Post Sep-20-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Smirnoff

en T.H.C. > als je nou probeert eerst alleen nog maar te blowen en het zo afbouwd ??
Of ga je dan "meer" blowen ?

hmmm...ik denk het wel ja, cannabis is nl niet verslavend maar wel de nicotine die er in zit...annyway ik ben erg goed in mezelf voor de gek houden en ik denk dat ik er op deze manier niet echt van het roken af ga komen....

Old Post Sep-21-2002 07:52  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMASSIVE Techno Tune Needs ID!!!!! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel - Massive Control [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:34.

Forum Rules: