Originally posted by oDrori
(עכשיו גם אתה מצטרף לחגיגה )
ראסמי צודק צריכים לשים לזה קץ
אני שם לזה קץ!! אני לא מדבר יותר על זה.. שיהיו בריאים ויחיו חיים מאושרים:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
___________________
Nov-26-2002 15:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
עודד...
איט שיט
זה שאני לא מסומם טבעי בדיסקוטק כמוך זה לא אשמתי
ואלעד... תודה אח שלי... באמת לא היה נעים אם היית נלחם נגדי
יאללה לא נעים מכולם אז נסגר הט'רד
תגידו יפה שלום