|
Was weer heerlijk manne
Vreselijk veel lol gehad,vreselijk veel vaags ook weer,vettttte set van armin met idd brandnew en klassieke tracks,wat toch altijd naar mijn id de beste feesten geeft...
We zijn tot de laatste (heart)beat gebleven en samen met de laatste groep diehards de eau uitgestrompeld
Sjinees verbaasde me deze avond ten top aangezien hij t meestal als eerste af laat weten,vanochtend behoorde zelfs hij tot de strompelaars
Wave was verassend bezig (koelheid) alleen belachelijk dat je me niet hebt opgenomen toen ik naast armin stond om m een dolfijntje met lichies te geven *niet eerlijk*
Tijs en Lex respect 2 you guys,afspraken met jezelf nakomen op zo'n feest eist vette discipline,harstikke goed!
Ik was Dave wel dankbaar dat hij mn vage wereldje betrad zodat t leek alsof ik niet totaal weird was
Chicane,jammer dat je de "clan" niet joinde,heb zo maar ffies met je gesproken,wist daarvoor nie eens dat je er was toelie!
Glanis en de Yarnies zijn altijd een beetje "apart" aanwezig/niet aanwezig dus dat was een vertrouwd beeld
Eiergooie ook nog zien schuiven met wat dudes.
Kolkie last but not least behoort toch wel tot de diehard partyanimals van TA,jammer alleen dat communiceren met hem zo'n klus is Hoop dat je nog een beetje veilig bent thuisgekomen gerd,en in one piece ofcuz
Ik vind dat we met een aantal Ta-tjes toch wel erg gezellige feestjes hebben lately,till capital mates