|
| quote: | Originally posted by Sabina
Meen je dat???? |
Zit nie zo zinloos te posten meisie. Tis hier geen CC heur 
Maar goed, je bent nog al lief dus kan hier niet onpartijdig handelen

En mr.marcello:
Het is: ...net als ik 
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|