|
| quote: | Originally posted by Donna
Ik was lekker feesten in de eau zaterdag,ga boven ff chille,kom naast een dude te zitten met wie ik in gesprek raak(kom ik met iedereen)Deze gast wil me meteen bekken,dus ik zeg gewoon "neej dat doen we dus nie"
Hij beledigd "zeker omdat ik marrokaan ben" en serieus k had r nie eens bij stilgestaan wat ie was,dus ik heb m verteld dat er nie gebekt werd omdat ik r geen zin in had,klaar.
Heb me toch wel regelmatig moeten verplaatsen zolang zij in de toko waren want kreeg steeds een paar man die me aankeken met een niet zo'n lieve blik
DAAR heb ik dus de schurft aan,en elke nationaliteit doet dat ofcuz maar gaan daarna niet met de hele clan vol wraakgevoellens naar je kijken,ik heb me nu op mn feest tijdelijk bezig moeten houden met beledigde marrokanen,en waarom? Omdat ik geen rassen maar mensen zie en er gewoon net zo slap mee ouwehoer als met iedereen,volgende keer dus toch maar kijken offet maybe een marrokaan is? |
da's klote... dat gebeurt inderdaad.
Alleen dr zijn er zat die NIET zo zijn.
Op Nexus lopen bv ook een stel Marokkanen rond, maar die zijn allemaal uitermate relaxed (mocht dat niet zo zijn, hoor ik dat graag, maar ook als autochtonen niet relaxed zijn!!). En dan heb ik het niet over dat groepje ouwe Turken die er in februari waren!
Ikzelf heb ook al wel eens wat te maken gehad met een Marokkaan, en het had niet veel gescheeld of ik had klappen gehad(was aan het dansen, en dr begon iemand tegen me op te rijden, ik draai weg, boos kijkend, gebeurt nog een keer, dus ik draai weg, 'per ongeluk' schoppend tegen zn schenen en mn middelvinger opstekend. tja, toen viel ie me aan. maar ik was zo boos, dat ik al klaar stond. dr zijn er alleen een paar tussen gesprongen en hebben die gozer naar buiten gewerkt. Bleek dus dat ie een mes bij zich had. Heel vervelend, maar t is nou niet zo dat ik elke Marokkaan daarom als een messentrekker zie, of als een geile aap. Heb ook al zat vervelende autochtonen gezien in mijn leven...
edit: en dat is wat ik bedoel: ik zeg niet dat het niet gebeurt, en ik ontken niets. alleen moet je je mening over een hele groep niet baseren op een of een paar voorvallen. En al helemaal niet op voorvallen die je zelf niet eens hebt meegemaakt!
|