|
| quote: | Originally posted by DjChook
אף פעם לא לחצתי על ה
HOLD
ולי יש גם 3 
אבל אני לא נוגע בזה |
זה עוזר אחי סמוך עלי !!!
תנסה ככה נגיד אתה על
100
קמ"ש
ואז אתה מאט ככה עם הברקס ל
85
ואז מוריד להולד
ומשחרר את הברקס
האוטו יורד את הטורים ויאט לבד בלי הברקס
ושהוא יגיע ל50 ככה תוריד
לשני
אם יש לך 3 אז תוריד שתגיע ל65 בערך
תראה זה עולם אחר אחי
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|