|
01) Vergeet niet dat jij begonnen bent door mijn post "BULLSHIT" te noemen, dus heb ik al het recht om jou LOMP te noemen en daar blijf ik dus ook bij.
02) Ik denk dat het meerendeel van het door jou genoemde "cafe-publiek", in de bladen wordt het ook wel "spijkerbroek-publiek" genoemd, wbt kennis over djs, electronische muziek etc. niet veel onderdoet voor zo iemand als jij, Rudy. Dat bewees die opmerking over Jeff Mills van je maar weer.
03) Je zegt dat Sensation door een line-up als dit commercieel wordt. Weet je wanneer het pas commercieel wordt? Met zo'n line-up: Johan Gielen, Rank 1, Jean, ATB, Marco V. (een line-up waar jij voor gepleit hebt waarschijnlijk)
Dat zijn namelijk de namen waar de quasi-kenners op af komen, met namen als Roog en Michel de Hey komt er gewoon een wat ouder publiek (ik denk meer aan "club-mensen", die regelmatig naar de Chemistry gaan enzo) ID&T wil er, denk ik, gewoon een classy feest van maken. Het kaartje is niet voor niets 100 piek terwijl er, relatief, een hele goedkope line-up staat!!
LATERZ
Last edited by Jukx on May-07-2001 at 15:29
|