Originally posted by Rising
on the contrary
..
להיפך אחי
תאמין לי הייתי רוצה להיות במקומך בקטע הספציפי הזה
וואלה תודה רבה אחי
מי שרוצה לקבל את הקורות חיים שלי גם שישלח מכתב לת.ד **** או שיתקשר ל@#@!#%$%$!#%%
בעבור סכום סמלי תקבלו את הקורות חיים וספר הבישול ילדים מבושלים על ידי רות סירקיס
ונייקון... בן דוד שלך ביא עכשיו?
זה רק אומר שהוא לא בתלפיות עדיין
הוא ב 7000 שמועמדים מהתחלה
אחר כך ינפו 5500 אנשים וישארו רק 1500 (אני ואלעד נשארנו ב 1500 האלה לדוגמה)
מה 1500 יעלו רק 150 לשלב הבא...
ומה 150 ינשרו עוד 100 והאלה שיעברו הם המתגייסים לתלפיות
זה הכל
___________________
.
Dec-26-2002 22:53
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
החבר שלי המחונן (המחונן מתמטית שעשה 740 ומשהו) בדיוק סיפר היום שהוא עבר את המבחנים ובשלב הבא בתלפיות
___________________
Never again.
Dec-26-2002 23:49
elad11
Rivera Addict
Registered: Jan 2001
Location: Israel
תותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתח
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
Dec-27-2002 04:02
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
כן הבן זונה הזה
אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני
הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו
שתי סטירות הוא צריך לקבל
לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה
___________________
Never again.
Dec-27-2002 09:07
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
כן הבן זונה הזה
אתמול ראינו שוב את שר הטבעות הראשון כדי להזכר לקראת צפיית השני
הבנזונה הזה ביקש שנשים כתוביות על אנגלית ולא על עברית כי זה יותר נוח לו
שתי סטירות הוא צריך לקבל
לא נורא, גנבתי לו משולש פיצה
יש גם אנשים כאלה...
יש לי חבר שהוא לא גאון או משהו כזה
אבל מדבר איתך באנטרנט רק באנגלית... יענו עברית באותיות אנגליות או משהו כזה
כי הוא מקליד בטיל אנגלית ועיוור...
הוא שם צבע על כל המקלדת שלו ואי אפשר לראות אותיות או משהו שם... אז זאת גם שיטה ללמוד עיוור כנראה
וטוב עשית שגנבת לו משולש
למרות שאני הייתי מביא לו את הסטירות
___________________
.
Dec-27-2002 10:49
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור
חחח זה משעשע
___________________
Never again.
Dec-27-2002 10:54
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח חבר מוזר, גם אני כותב נורא מהר באנגלית ובעברית, ועיוור
חחח זה משעשע
והוא עוד המוזר?
לא סתם...
אבל זה רק אומר שאתה רגיחל לכתוב כבר
גם אני מקליד אחושילינג מהר בעברית
אנגלית טיפה פחות אבל עדיין אני לא פראייר
אבל זה כבר לא קשור לחוכמה
אלא אם כן תלפיות זה היה מבחנים במחשב