jag håller med Rebel9 väldigt mycket... e väldigt svag för änglar men ja gillar texten ser awesome ut alltså
allt det snacket med namn eller ej... kan inte de som vill ha namn lägga till det på ett speciellt ställe och de som inte vill ha det gör inte det... de som vill ha namn får således bet. mer pengar bara och komma fram till var trycken ska vara och hur de ska se ut 
det vore bra (pengamässigt) att bara ha två tryck, ex fram och bak.. vill man ha på ärmen blir det dyrare.. och det gör sig inte så mycket me tryck där heller, gör det?
jag tycker det känns bra med url:en på ryggen iaf... behöver inte va stort å blafsigt, det kan stå lite mindre och högre upp 
steve, ja skratta högt när ja läste det du skrev om att ja e donna hohohoho (fick mig också att börja tänka på en gammal rysk visa som ja älskade när ja var barn 
___________________
Tom Cloud - Told You So
|