Fan att man inte var på plats när tracid lirade på hardstagen!
han lirade ju tre av mina absoluta favoritlåtar..
asys - from past to phuture (a1 mix)
kai tracid - trance and acid (derb mix)
megamind - taub
har du mer film från det setet, steve? vill se mer!
___________________
Mar-15-2003 14:51
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by ScuL
The Moon - Blow up your speakers
(igen ? )
-edit-
Skit!
Jag var fel!
Det är fast likadant men riktiga låten är :
The Body - Shock (Hardstyle remix)
Jag pratade med Nic om just den låten och han sa det samma....
steve: tjosan hänger du här oxå.. =) kan inte få nog av dina videos alltså.. tittar på dom hela tiden.. hehe =D
___________________
Mar-16-2003 10:44
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
WoberT: Detta är hemmaplan för mig
Ummmm... nån som kan hjälpa mig med lite översättning ?
Fick detta mail angående mina filmer av nån subbe i Tyskland/Holland...
"""woooow die films van Trance Energy 2003 zijn echt gaaf... echt mooi gedaan... ben er zelf ook geweest en heb de origenele dvd gekocht
maar daar staat alleen Johan gielen op. vorige dvd vond ik mooier ..
Originally posted by SteveTranz4ever
WoberT: Detta är hemmaplan för mig
Ummmm... nån som kan hjälpa mig med lite översättning ?
Fick detta mail angående mina filmer av nån subbe i Tyskland/Holland...
"""woooow die films van Trance Energy 2003 zijn echt gaaf... echt mooi gedaan... ben er zelf ook geweest en heb de origenele dvd gekocht
maar daar staat alleen Johan gielen op. vorige dvd vond ik mooier ..
maaruhm nu had ik even een vraag.
Met welk programma maken jullie van die films?
Groeten Bas""
.../ Steve
"""faaan de där filmerna av Trance Energy 2003 är verkligen asbra...
verkligen en underbart jobb... jag var med där själv och köpte den orginale DVD men det innehåller bara Johan Gielen. jag gillade den sista dvd bättre..
steve: ahh så det va här du började alltså.. mycket folk från TA som joinat TC nu.. =) jag har gjort tvärtom.. hehe =D
riktigt kul att dina videos spridits över hela världen.. du är ju känd nu.. hehe..
___________________
Mar-17-2003 08:58
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by WoberT
steve: ahh så det va här du började alltså.. mycket folk från TA som joinat TC nu.. =)
är inte det onödigt? vad är bättre än TA?
___________________
man with no sig
Mar-17-2003 16:39
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Linköping, Sweden
quote:
Originally posted by reveal
är inte det onödigt? vad är bättre än TA?
hehe nä dom kompletterar varann.. här inne är det lite mer intimt.. inte så många aktiva.. o så kan man ju gå in i dom andra forumen o få tillgång till en jävla massa.. TC är ju kanske inte lika intimt som TA .. men nästan iaf.. känner dom flesta där.. o så fixar dom ju resor o grejer.. bra festinfo o sådär.. snyggare sida.. =)
___________________
Mar-18-2003 08:20
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Steve e värsta kändisen nu...han kommer va känd som
CRAZY CAMERAMAN
Kineser kommmer peka på honom och säga....cusdf xycskldfj CRAZYCAMERMAN xco xppufa lxvj.....och stå i en cirkel och ta massa foton på honom...