Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > SKOL BEATS 2003 !! JUNKIE XL , FERRY CORSTEN .!!!!! .. muito mais, confira !!
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maluco
não enche meu saco

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by QRIUS1
Tb keria saber o que aconteceu com o Dave Seaman. Ele veio? OU será que ele trocou de horário com o Nick Riley?

eu li q o cara passou mal e ficou no hotel... azar heim ??

Old Post May-01-2003 09:13  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me

PO, eu achei mto facil pegar bebida. Só que mais paia ainda do que sentar no concreto era a galera dormindo de boca naquela plantinha com chero esquisito (não, nao era maconha) que eles colocaram no chão da chill. Muito paia... HEHEHE... Sexta agora vai ter Mau Mau, Anderson Noise, DJ Marky entre outros aki em BH. Acho que vou só pra fazer um "remembering" do Skol Beats...

Old Post May-01-2003 21:01  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
QRIUS1
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

+ uma pro playlist do Ferry Corsten, Psychonoise:

Goldenscan - Sunrise 2003 (Ronski Speed mix)

Esse ai tb foi show de bola. Tenho o DJ Tiesto remix em vinil, mas esse remix eh bem melhor!

Nao vejo a hora de lançarem o single!

Old Post May-02-2003 16:40  Brazil
Click Here to See the Profile for QRIUS1 Click here to Send QRIUS1 a Private Message Add QRIUS1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maluco
não enche meu saco

quote:
Goldenscan - Sunrise 2003 (Ronski Speed mix)

nao gostei desse remix, prefiro ainda o remix do senhor tiesto, bem melhor...

quote:
veracocha - carte blanche

ele tocou no set?????? curioso em saber a sensação na hora...

alias qual foi o melhor som tocado no set mesmo????

Old Post May-05-2003 02:20  Brazil
Click Here to See the Profile for maluco Click here to Send maluco a Private Message Add maluco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
QRIUS1
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Pra mim, sem dúvida, melhor tune do set foi:

KID VISCIOUS - PROCEED...

adora essa ai.

E logicamente, Ligaya tb fez a galera pirar de emoção.

Old Post May-05-2003 13:03  Brazil
Click Here to See the Profile for QRIUS1 Click here to Send QRIUS1 a Private Message Add QRIUS1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

Pra mim foi punk e veracocha...!!!!!nossa...e spaceman tb foi muito boa!

Old Post May-05-2003 22:00  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by QRIUS1
E logicamente, Ligaya tb fez a galera pirar de emoção.

Véi, como eu queria ter estado lá

Old Post May-06-2003 04:19  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me

Osso agora tá sendo eu pagar as contas... Desembolsei uma fortuna de taxi la porque nunca tinha ido a SP... Jézuis! Mas valeu a pena... Se tivesse outro agora eu ia de novo!

Old Post May-06-2003 15:57  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe

Registered: Dec 2002
quote:
nossa o ferry toco no rio?Penssei q fosse so o atb...

Yep, ambos tocaram. ATB comandou a primeira noite, e Ferry a segunda, ambos foram ótimos

Old Post May-06-2003 23:31  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LeoB
tranceaddict in training

Registered: May 2003

Porra velho é foda mesmo o custo do vinil nao é brincadeira e pra piorar as lojas do brasil so vendem Techno e house quando, vc nao encontra nada de trance , a nao ser um progressive-trance perdido .
Felizmente eu tenho um primo que mora fora e todo mes me manda varios vinis de trance. apesar de comprar alguns discos esporadicos na juno.
Se nao fosse o meu primo tava perdido ..
Sou residente de uma boate e tenho que comprar periodicamente pra ficar atualizado .
Por isso tou abraçando a causa . Os impostos tem que baixar mesmo !!
Absurdo , vc paga imposto inclusive sobe o Frete ! que por sinal pesa muito da inglaterra pra cá . é Foda !!!!
Mas o que rola é que a cena de trance no brasil é quase nula. Eu so conheço uma pessoa eu toca trance na minha cidade . eu ....

Old Post May-27-2003 20:49  Brazil
Click Here to See the Profile for LeoB Click here to Send LeoB a Private Message Add LeoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Space Cadet
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by LeoB
Porra velho é foda mesmo o custo do vinil nao é brincadeira e pra piorar as lojas do brasil so vendem Techno e house quando, vc nao encontra nada de trance , a nao ser um progressive-trance perdido .
Felizmente eu tenho um primo que mora fora e todo mes me manda varios vinis de trance. apesar de comprar alguns discos esporadicos na juno.
Sou residente de uma boate e tenho que comprar periodicamente pra ficar atualizado .
Absurdo , vc paga imposto inclusive sobe o Frete ! que por sinal pesa muito da inglaterra pra cá . é Foda !!!!
Mas o que rola é que a cena de trance no brasil é quase nula. Eu so conheço uma pessoa eu toca trance na minha cidade . eu ....

Leo...Por acaso vc e amigo do Caluca em Miami? Se for, sou o amigo dele o Daniel, lembra,nos conhecemos em Miami o ano passado, lembra o van Dyk estava tocando na Space...Se for vc, me de um toque que trocamos um e mail..
Abraco
Daniel

Last edited by Space Cadet on May-27-2003 at 22:42

Old Post May-27-2003 21:11  Brazil
Click Here to See the Profile for Space Cadet Click here to Send Space Cadet a Private Message Add Space Cadet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...

Registered: Jun 2002

quote:
Originally posted by LeoB

Nossa vc mora no recife...o negocio ai deve ser mais feio ainda na questao cena...ja q ai domina o axe,forro e ritmos nordestinos nao??Nossa se num fosse a net e seu primo vc taria mal mesmo hehehe...

Old Post May-27-2003 22:38  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > SKOL BEATS 2003 !! JUNKIE XL , FERRY CORSTEN .!!!!! .. muito mais, confira !!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID...UNREAL Song from Sasha Live @ Athens !!!!!!! ID [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInsigma - "Insigma (Club Mix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:30.

Forum Rules: