Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Kom op mensen...denk eens ff na.
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.

Ik snap echt niet dat er zoveel mensen hier zo enthousiast zijn. Qontact bv had een betere line-up, en was goedkoper. De vergelijking met Mayday is die van een bok op een haverkist. Mayday is NIET te vergelijken met Sensation. Als je dat probeert snap je toch echt iets niet.
En dan het argument dat 'buitenlanders jaloers zijn op deze line-up'. BOEIEND, ik ben ook jaloers op de lineups in het buitenland. Daar maak ik toch ook geen argument van. Kijk eens naar GKGG in Engeland. 70 euro (niet zoveel meer dan Sensation) en daar heb je Tiesto Armin Ferry Judge Jules Carl Cox Montana Michel de Hey Push Adam Beyer Digweed Nick Warren Roger Sanchez EN NOG VEEL MEER voor. En dat zeuren dat de prijs van Sensation niet hoog is :S Rot toch op man!!

[Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it]

Old Post May-08-2003 09:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

*snik* prachtig gezegd, een beetje hard en to-the-point, maar dat mag ook wel een keertje.

Old Post May-08-2003 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Misschien zijn Armin en Ferry leuke namen en goede dj's, maar daarvoor betaal je toch geen 132 piek??? Die kan je toch hele dagen ergens anders zien (of horen op ASOT)?? Maar dan wordt er gezegd "Jaaa, maar hier is veel meer sfeer". Ga toch weg. Sfeer op Sensation?? Laat me niet lachen. Dat kan helemaal niet..daar gelofo ik niets van. Fout publiek wat alleen op de 'hype' afkomt en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.

Ben de 2e editie van Sensation geweest en ik vond de sfeer toen top, weinig gehehoo. Weet niet hoe het vorig jaar was want toen was ik er niet. Maar ik kan me nog herinneren dat ik gelezen had dat Tais vrijkaartjes had gewonnen en dat hij "het vond meevallen".(don't kill me if i am wrong)

quote:
[Mening mode so flame me for it] 80% van wat naar Sensation gaat zijn mensen die niet veel feesten in hun leven hebben bezocht volgensmij.... mensen die breezers drinken en de hype volgen. "Sensation is COOL dus ik moet ook naar Sensation". Open your eyes man en ga een keer naar een echt feest[/mening mode so flame me for it]

Hmm, zou best kunnen dat de mensen de hype volgen, dit heb ik ook gedaan toen ik naar de 2e editie ging, muziek was toen niet echt geweldig want toen draaide alleen Marco V en Rank 1 goed.
Naar deze Sensation ga ik dus weer en wel omdat er 3 Dj's uit mijn Top 4 draaien:Armin, Ferry en Marco V.
Ja het is idd duur, maar ik heb het geld dus waarom zou ik er niet heen gaan.
En mensen die 58 euro voor een hype uitgeven zijn gewoon gek.

Ik behoor tot die andere 20% want ik ben wel vaker naar feestjes geweest.

Old Post May-08-2003 12:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
en Ajax hoolies die vorig jaar de boel onveilig maakten.

Moet je ook maar niet gaan rond schreeuwen dat je een superboer bent )

Old Post May-08-2003 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Moet je ook maar niet gaan rond schreeuwen dat je een superboer bent )

Su Per Boeren OLE OLE OLE! OLE OLE OLE!
3-4 3-4!

Old Post May-08-2003 15:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Su Per Boeren OLE OLE OLE! OLE OLE OLE!
3-4 3-4!

16 Vitesse 26
17 Excelsior 22
18 De Graafschap

Maaruh, las net op partyflock weer veel mensen zeggen dat je voor de sfeer moet komen
Echt een lachertje.....met je maten in de kroeg hangen,das pas sfeer! (en op nexus natuurlijk )
Maaruh, 140 piek neertellen voro een paar doeken, truss en wat lampjes + laser....laturrzzZzzZZzenzationzzZZzzZzzz

Old Post May-08-2003 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PCP2017
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001

Het is inderdaad echt een schandalig duur feest geworden, ik heb mazzel dat ik altijd gratis consumpties krijg op Sensation en dat scheelt dus best veel!
Normaal koop ik voor zeker 30EUR bonnen en als dat erbij kwam zou ik er niet zo heel snel heen gaan.
Maar op Sensation ben ik met die 60EUR klaar op wat plee geld na...geen vervoers kosten, garderobe, ect.
De enige reden dat ze steeds meer vragen is denk ik omdat ze weten dat het toch wel uitverkocht raakt, daarom is de prijs oa gestegen.
Door die kuteuro lijkt het gewoon niet veel omdat je je hele leven gewend bent om te denken in pieken.
Trouwens op mijn kaartje vd eerste Sensation staat 85,- ex fee!?
Oftewel een prijsstijging van zo'n 50% in 3jaar op de toch al dure prijs van ruim 85 piek!!(en dan vergeet ik even het ID&T magazine wat je hopelijk krijgt)
Dat is ook niet meer normaal eigenlijk, hmmm, misschien toch maar een boycot ertegenaan gooien uit principe....

Old Post May-08-2003 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for PCP2017 Click here to Send PCP2017 a Private Message Add PCP2017 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Ik vind het niet de moeite en het geld waard om te gaan. En volgens mij zou ik ook niet echt kunnen omdat ik examenuitreiking heb (mocht ik het halen) en daarna zit ik lekker op vakantie

Old Post May-08-2003 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

En toen waren alle 38.000 kaarten voor Sensation White al uitverkocht!

(Bron ID&T)

Old Post May-12-2003 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by mr.marcello
En toen waren alle 38.000 kaarten voor Sensation White al uitverkocht!

(Bron ID&T)

dat is echt sick.
Hebben mensen dan echt helemaal geen "gevoel" meer.

Old Post May-12-2003 12:43  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

joh!!! Ik zou kaarten halen voor 4 Zweden!

Damn dit is best wel heel erg ziek inderdaad. Hoe kan men er nou zó graag naartoe willen dat en masse de tickets worden geind

Vind t op zich niet zo heeeel erg Dan gaan ze maar mee naar de LP :"p

Old Post May-12-2003 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:

Ik snap echt niet dat er zoveel mensen hier zo enthousiast zijn. Qontact bv had een betere line-up, en was goedkoper. De vergelijking met Mayday is die van een bok op een haverkist. Mayday is NIET te vergelijken met Sensation. Als je dat probeert snap je toch echt iets niet.
En dan het argument dat 'buitenlanders jaloers zijn op deze line-up'. BOEIEND, ik ben ook jaloers op de lineups in het buitenland. Daar maak ik toch ook geen argument van. Kijk eens naar GKGG in Engeland. 70 euro (niet zoveel meer dan Sensation) en daar heb je Tiesto Armin Ferry Judge Jules Carl Cox Montana Michel de Hey Push Adam Beyer Digweed Nick Warren Roger Sanchez EN NOG VEEL MEER voor. En dat zeuren dat de prijs van Sensation niet hoog is :S Rot toch op man!!

niet om vervelend te doen ofzo hoor, maar misschien moet je eens van het idee afstappen dat iedereen om dezelfde reden naar het feest gaat als jij (muziek, dj´s). D´r zijn legio lui die naar zulke feesten gaan ´omdat het wel geinig is´ of ´lekker dichtbij is´. Vorig jaar op ML sprak ik bv. een amsterdams meisje en die had zoiets van: dacht ut maar niet dat ik Amsterdam uitkom om te feesten (wat dat betreft heeft ze dit jaar vette pecht ) en zo zijn er volgens mij meer dan jij denkt! Vaak interesseerd dat volk de line-up echt geen ENE MALLEMOER!

oja, ik ga niet. maand stufi als entree is wat aan de hoge kant. Plus dat ik falikant tegen megamixen ben

adios

Hard = goed

Old Post May-12-2003 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Id a track [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGalen Behr - Eye Of The Storm [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:37.

Forum Rules: