|
| quote: | Originally posted by Passiva
Bij iedereen die MSN 7 BETA heeft gedownload wilt MSN nu un-daten naar versie 6.2. Dat gaat natuurlijk niet. Microsoft heeft deze bug bewust veroorzaakt, maar ik heb een patch gevonden!!
Klikkeh!
Enjoy! |
Hoe werkt die patch, want ik krijg hem niet geinstalt ? Krijg de melding dat component "COMDLG32.OCX" or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.
___________________

Down-Under was da bomb
|