|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb hier thuis al 1 str8 staan, dus ga ik nu gewoon een 2de kopen. EN ik zweer niet bij Stanton, maar mijn budget is té klein voor de echte topklasse. En Stanton ligt daar het dichtste bij qua kwaliteit én design, dus voor mij het beste alternatief! 
En ik weet nog niet hoeveel het exact zal kosten, maar het zal rond de 1500€ liggen vrees ik... |
Mijn ST100's heb ik gevonden voor 356€ maar dat was een uitzonderlijke promotie. Op deze moment kan ik in België eentje vinden voor 419€. In duitsland hebt ge der ene voor 398(+10€ verzend). Dus ja, da komt ver op hetzelfde neer.
Voor uwe mixer zou ik toch een beetje verder kijken dan stanton eerlijk gezegd. Der is een (naar het schijnt) supere mixer die maar IETSJES duurder is en ge krijgt der een pak voor in de plaats. De SMX van synq: Ik vind'em voor 459€. Maar daar zitten effecten en al in, die biedt héél wat meer dan de stanton. Ik zou er zeker es naar zoeken...

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|