|
| quote: | Originally posted by lievez
Selectie
Doelmannen: Bailly (Genk), Stijnen (Club Brugge), Vandenbussche (Heerenveen)
Verdedigers: Clement (Club Brugge), Hoefkens (Stoke), Vanden Borre & Van Damme(Anderlecht), Van Buyten (Bayern München), Lombaerts (Gent), Van der Heyden (Wolfsburg)
Middenvelders: De Man (Anderlecht), Daerden (Club Brugge), Defour (Standard), Chatelle (Genk), Geraerts & Fellaini (Standard), Mudingayi (Lazio), Martens (AZ), Simons (PSV)
Aanvallers: M. Mpenza (Anderlecht), E. Mpenza (Manchester City), Sterchele (GBe) |
positief vind ik alvast de selectie van Bailly, Chatelle en Sterchelle EN de afwezigheid van VDB. Wat mij wel enorm stoort is de aanwezigheid van Vandamme, Vanden Borre en Mbo Mpenza ...
wat ik ook raar vind is de aanwezigheid van Clement, lang geleden dat die er nog bij was 
|