|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
De technics heeft natuurlijk meer mogelijkheden en staat ook ongelooflijk sexy. Als kostprijs of "de standaard" geen kwestie is... zou ik persoonlijk de technics kopen. |
De Technics staan wel nog niet helemaal op punt! Uit een hele hoop reviews kwamen 2 dingen naar voren:
- De key correction is echt ongeloofelijk slecht, vooral wanneer het grote verschillen betreft. Oké, ik denk nu niet dat trance-dj's dat veel gaan gebruiken, maar toch, met een apparaat draaien waarvan je weet dat het niet helemaal perfect draait is ook geen leuk gevoel...
- De Technics heeft ook last met het lezen van pure mp3-cd's, waardoor het vaak een tijdje duurt voor ze geladen - en dus speelbaar - zijn.
Maar dat zijn nog kinderziektes denk ik die er wel uit zullen gaan in een eventuele mk2 versie. En als voordeel hebben de Technics natuurlijk wel hun ongeloofelijk sexy look mee, en natuurlijk het echte vinyl-gevoel met hun draaiende jogwheel!
Op www.bekafun.com stond er ook ergens een vergelijking van de 3 bekendste spelers (Numark, Pioneer en Technics), best wel interessant! En ik zou zeker ook de nieuwe Denon toploaders eens overwegen, en ook Vestax heeft blijkbaar een nieuwe speler!
http://www.decks.co.uk/images/products/vestax/vescdx05.jpg/resize?width=420&maxheight=330
Sep-30-2004 19:45
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Sep-30-2004 20:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:52.
Forum Rules: