Trance-LiFe (0:47 AM) :
אחי הבאתי עכשיו כזה נוד חזק!!!!!!!!!
יצא לי בטעות
אני מקווה שלא הערת אף אחד
Duduz (0:48 AM) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Trance-LiFe (0:48 AM) :
יווווווווווווווו איזה ריח פייייייייייייי
בכל אופן מקורות טוענים שזה אמיתי
המחיר של המופע הזה הוא מליון דולר
לקח להם 5 חודשים לעצב
ויותר מ600 נסיונות להגיע לשלמות אותה אתם רואים בפרסומת
תאמינו לי אחרי כל לימודי הפיזיקה שלי בתיכון, זה עדיין נראה לי מטורף.
___________________
Nov-18-2003 05:32
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
כן זה בהחלט מדהים / מרשים / וואו
אבל מה נזכרת בזה עכשיו
___________________
Never again.
Nov-18-2003 09:08
hazzard
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: israel
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן..
Originally posted by HyPeRSoNiC
מה מצחיק בזה? מסכנה, היא נמרחה כולה בשעווה
חחחחחחחחחחחחח כנראה שלא הבנת את מה שרואים בתמונה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח ענק תומר!!!!!!!
___________________
.
Nov-18-2003 13:33
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by hazzard
אין מצב שהפרסומת של הונדה אמיתי מכמה סיבות אחת:
הגלגלים שעלו במהלך הרמה עם שלוש הגלגלים
וגם התנופה שמה לא חזקה מספיק בשביל להזיז הרבה דברים שמה
אז מה שבטוח שהיה שמה כמה אפקטים של צילום שזה יראאה אמיתי..
אהה...
וד"א הפרסומת הזאת ישנה לפני 3 חודשים כבר יצאה
ראיתי בפלאט לפני הרבה זמן..