|
Bergen mag je ook niet onderschatten hoor, technisch zeer vaardig, en thuis een meer dan waardig opponent. Club ging er ook al voor de bijl, en ook andere topploegen hebben het daar erg lastig gehad.
maar toch, 5-0. En dat dan nog als competitieleider zijnde, redelijk belachelijk, weeral.
Anyway, Anderlecht was ook niet zoveel beter, daar denken ze precies nog altijd dat ze onoverwinnelijk zijn. Als je een Zulte-Waregem dat al een heel seizoen ferm sputtert op geen enkel moment in verlegenheid kan brengen verdien je niet om te winnen ook. En één van deze ploegen moet dan kampioen worden.. ocharme
Club haalde gisteren dan toch nog maar eens een makkelijke zege thuis. Brussels was gewoon geen partij voor Club, dat imo op geen enkel moment in de match het gaspedaal moest indrukken om voor de goal van Brussels te raken (nogal logisch, met 11 Brusselse verdedigers). Balaban speelde volgens mij toch een sterke match gisteren, met uitzondering van die 2 penalty's :/. Constant aanwezig en de ruimte creeeren voor spitsbroeder Salou (veel inzet maar gewoon niet in vorm), en zelfs een paar potentiele assists gegeven.. Zolang Club Brugge niet super draait moeten ze Balaban daar gewoon houden. En vooral Elrio een vet contract geven; zoals die speelt tegenwoordig , een ware streling voor het oog 
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
www.djconfig.com
Config Mixcloud
|