 |
|
|
|
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
Location: Meerhout
|
|
|
Ik heb vorige vrijdag nog eens zelf op een plein gestaan. Normaal speel ik enkel (amateuristisch weliswaar) zaalvoetbal, maar nu hadden ze ne man tekort voor buiten. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik nog eens voetbalschoenen met studs aanhad. En dan moest ik nog in de spits lopen. 
Uiteindelijk zijn we met 7-2 verloren. 2 goals van de andere spits natuurlijk. 
Het is echt volledig anders dan zaalvoetbal, ik had enorm veel moeite om de bal te controleren, en een deftige pass te versturen. Zeker omdat je in de spits enorm snel moet reageren. Ik heb wel een paar mooie individuele acties gedaan waarvan ik zelf niet eens wist dat ik het kon (bvb: 2 man erg mooi langs de achterlijn in de wind zetten, en dan de bal inleveren bij de 3e ), en dan nog een schot na een actie vanop 15-20 meter net naast de paal getrapt. 
In samenspel was ik wel geen kloten waard. Dat overzicht houden lukte me totaal niet.
Ook ben ik bij een 3-0 achterstand serieus stevig aangepakt geweest. De bal iets te ver van de voet, waarna de verdediger mij stevig tackelde. Ik vloog sierlijk door de lucht. Gelukkig sprong ik net omhoog toen ik hem zag komen, want ik had geen beenbeschermers aan. Anders waren de gevolgen wel iets erger geweest denk ik.
Conclusie: dat smaakt naar meer.
___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Last edited by Real on Mar-19-2007 at 17:16
|
|
Mar-19-2007 17:10
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
Mar-19-2007 17:23
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
Location: Meerhout
|
|
|
Met Genebroek Sport. Het was in (en tegen (?), kweet het zelfs niet) Balen Olmen, dus het zou me verbazen moest uw broer daarbij zitten. 
___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Mar-19-2007 17:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode
|
|
|
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb vorige vrijdag nog eens zelf op een plein gestaan. Normaal speel ik enkel (amateuristisch weliswaar) zaalvoetbal, maar nu hadden ze ne man tekort voor buiten. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik nog eens voetbalschoenen met studs aanhad. En dan moest ik nog in de spits lopen. 
Uiteindelijk zijn we met 7-2 verloren. 2 goals van de andere spits natuurlijk. 
Het is echt volledig anders dan zaalvoetbal, ik had enorm veel moeite om de bal te controleren, en een deftige pass te versturen. Zeker omdat je in de spits enorm snel moet reageren. Ik heb wel een paar mooie individuele acties gedaan waarvan ik zelf niet eens wist dat ik het kon (bvb: 2 man erg mooi langs de achterlijn in de wind zetten, en dan de bal inleveren bij de 3e ), en dan nog een schot na een actie vanop 15-20 meter net naast de paal getrapt. 
In samenspel was ik wel geen kloten waard. Dat overzicht houden lukte me totaal niet.
Ook ben ik bij een 3-0 achterstand serieus stevig aangepakt geweest. De bal iets te ver van de voet, waarna de verdediger mij stevig tackelde. Ik vloog sierlijk door de lucht. Gelukkig sprong ik net omhoog toen ik hem zag komen, want ik had geen beenbeschermers aan. Anders waren de gevolgen wel iets erger geweest denk ik.
Conclusie: dat smaakt naar meer. |
Als spits geen beenbeschermers aandoen is half zelfmoord. 
Ik speel zelf ook in de spits (al heel men leven zowat), en wordt iedere match wel eens stevig tussengepakt. Maar ik ben dan ook de sterspeler he , 10 goals in evenveel wedstrijden (ben bij begin van seizoen uitgeweest met meniscus-blessure, vandaar zo weinig wedstrijden gespeeld nog )
Wat je daar trouwens zegt over de moeilijkheden van in de spits lopen, is zeker juist, velen onderschatten dat .
___________________
|
|
Mar-19-2007 18:03
|
|
|
 |
 |
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode
|
|
|
| quote: | | Emile Mpenza kan zaterdag niet aantreden tegen Portugal. De spits van Manchester City scoorde zaterdag nog, maar heeft nu last van een dijletsel. Kevin Vandenbergh komt daardoor bij de groep. "Jammer, Emile had zeker aan de aftrap gestaan", zei Vandereycken. Door het verstek van Emile Mpenza stijgen de kansen van Sterchele. "Maar ik houd mijn voeten op de grond." |
Goed zo Vandereycken, met je 3 spitsen.
Nu hoop ik echt dat Sterchele 2 goals maakt ofzo, kgun die kerel dat echt, een van men favo spitsen 
| quote: | In Gazet van Antwerpen zegt keeper Stijn Stijnen het volgende over de Portugese ster: "Na twee minuten moeten we Ronaldo (foto) eigenlijk al zo fel aangepakt hebben, dat hij van het veld moet worden gevoerd."
"Dat klinkt hard, maar wat moet je anders als België? Als we meespelen, gaan we zeker tenonder." |
En wie kreeg er ook alweer bakken kritiek toen hij zei dat Boussoufa met bal en al de tribune in moest, toen hij even op de bal ging staan?
Dit vind ik nog een hele graad erger.
___________________
|
|
Mar-19-2007 22:05
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
Club Brugge gaat degraderen als ze nie opletten.
|
|
Mar-20-2007 09:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:38.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|