|
| quote: | Originally posted by Push2005
Tis wel duidelijk van welke dj je de boter haalt 
|
Dat is soms wel frustrerend, want af en toe vind je een track, die nog niet gedraaid is door een grote DJ en dan een paar weken later vind je m terug in een Tiesto-set of in ASOT.
Your Loving Arms bijvoorbeeld had ik uit n Nicklas Harding set, nog voor dat AvB m draaide in ASOT of dat ekend werd dat ie op ISOS 5 zou staan en toen ik deze set maakte werd die track ook nog niet zo gehoerd als nu...
| quote: | Originally posted by Push2005
Feedback
Mix 2: The Freezzz
Push2005:
Om op technisch vlak te beginnen moet ik aanmerken dat uw overgangen vrij kort en brutaal zijn, maar daarom zeker niet slecht. |
Mijn overgangen zijn idd brutaal, daar ben ik het mee eens. Ik vind het zelf beetje te ruig af en toe en dat is zeker een punt waarop ik nog veel te verbeteren heb. Over de lengte van de overgangen ben ik het niet helemaal eens. De meeste overgangen zijn toch wel tussen 1:25 en 2 minuten lang op een paar na.
| quote: | | Aan de andere kant is er hier één overgang in waar ik mijn vingers van aflek, massas op kick en u wel een extra punt zal opleveren, namelijk je allerlaatste overgang. Ik stel voor dat iedereen deze mix eens afhaalt en luistert naar de overgang op 67:56 minuten, die is technisch perfect en door zodanig je bassen om te smijten verhoog je het energieniveau gewoonweg met 300%; plus dit is de afsluitende track, ideaal om nog eens je laatste energie aan kwijt te geven; maar nogmaals dit is element dat vooral ‘live’ werkt. |
Ik vond dit eigenlijk een van mn mindere overgangen. Ik wilde eigenlijk sluiten met de voorgaande track, maar ik had nog wat tijd over, dus ik besloot om nog maar een track er in te gooien.
| quote: | | Je eerste tracks sluiten allemaal perfect aan op mekaar en al je laatste ook. Maar waarom in godsnaam laat je Tiësto’s remix van force of gravity afspelen na Beauty in L.A en die vorige elektroplaat? Sorry, maar dat gaat echt niet; deze plaat vormt een breukmoment in je hele set, hoe mooi dit nummer ook op zich is. Alles wat erna komt past dan wel weer erg goed; maar dit breukmoment kost je wel punten omdat het téveel contrasteert. |
Ik wilde toch meer naar de trancy kant, dus vandaar deze overgang. Die als het goed gaat heel goed kan klinken IMO, al gaat ie hier toch wel grondig de mist in. Achteraf gezien neemt deze track wel een pak energie weg uit de mix, moet ik toegeven.
| quote: | Ook tof dat je niet de E-Craig mix van Perfect silence draait want die is overrated |
100% mee eens 
| quote: |
Live lig ik aan je voeten… |
Als je in de buurt ben, mag je wel ns langskomen 
| quote: | Jasperovitsj:
Techniek: Deze mix was technisch dan weer de zwakste uit de finale, en op mixtechnisch vlak zelfs geen finaleplaats waard in mijn ogen. Het beatmatchen was redelijk zwak doorheen heel de mix, en ik heb zelfs enkele trainwrecks en harmonische clashes gehoord. |
Hier ben ik het mee eens. Er zaten te veel fouten in en moest te veel corrigeren, iig meer dan dat ik normaal moet doen. Er zijn ook maar een paar overgangen waar ik echt tevreden over ben. Ik hoop de volgende keer, als ik tenminste mee mag doen, toch een technisch betere set neer te kunnen zetten, want ik denk dat ik bij deze set in dat opzict niet helemaal goed uit de verf ben gekomen.
| quote: | | Doordat enkele platen qua sound niet echt op elkaar aansloten leek er niet echt een verhaal in de mix te zitten en was het ook moeilijk om mijn aandacht er volledig bij te houden. |
Dat verbaast me een beetje. Ik had toch wel het idee dat er een redelijke opbouw in zat, ik heb dat iig wel proberen te doen. Andere juryleden hebben dat wel kunnen volgen. Jammer dat jij dat niet hebt kunnen doen...
| quote: | En ik kwam zwaar in de verleiding om alleen al voor het draaien van Love & Imitation een 10/10 te geven, maar dat zou niet echt objectief zijn . |
Blijft een ijzersterke en erg energieke plaat.
| quote: | Bl@ckout:
...Als er dan toch één mix moet winnen mag het van mij deze worden.
|
Tnx, leuk dat je m wist te waarderen... Dit ook @ Magistrate en Tiger
Ook tnx aan alle juryleden die de tijd hebben genomen om mijn mixje te beluisteren en te voorzien van commentaar. Dit waardeer ik zeer.