Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

vette fan hur vädret blir men så länge det inte regnar så e jag nöjd...sol är ett plus men kan man vistas utomhus så funkar det ju

batteries not included.

- dave

Old Post May-12-2003 19:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller?

Old Post May-13-2003 12:12  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by montana
om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller?

om du inte hittar till Rålis ja...mötet är 13.00 i rålis

Old Post May-13-2003 22:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Från aftonbladet.se

Lördag 17 Maj

Växlande molnighet och uppehållsväder

Helt ok va? ska blåsa 4m/s

Old Post May-14-2003 14:56 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by mindshooter
Från aftonbladet.se

Lördag 17 Maj

Växlande molnighet och uppehållsväder

Helt ok va? ska blåsa 4m/s

klart jäkla godkänt...med lite poiande å nån filt så blire perfekt

batteries not included.

- dave

Old Post May-14-2003 17:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

ok lite vidare info här som jag tror ska vara till fördel för alla
På eldsjal.org som nu har expanderat ganska stort har vi en hel del möten i veckan där vi träffas och eldar. Nu är det så att det har spekulerats i en uppslutning på lördag i rålis. Så varför inte slå ihop hela peketet tänker jag då? Jag har bjudit in hela gänget att komma med oss och hänga med sveriges skönaste människor på en och samma plats... blir mycket nytt folk och riktigt härlig stämning.... dom som stannar till kvällen kommer att få se sitt livs eldshow eftersp, i princip alla som kommer är riktigt eld-kåta. Dioxys och Vizay vet vad jag pratar om då dom va med på valborg

blir skitfett..missa inte självklart kommer vi ha jättemycke tid o träffas bara vi Tranceaddicts oxå....det får vi inte glömma

Old Post May-15-2003 11:49 
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

låter s00ft

Old Post May-15-2003 13:30 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

vi kan ju göra så till å börja med att vi ställer TA's till ena sidan å eldsjälar till andra så man ser vilka som e vilka...sen när alla har träffats å pratat lite å allt sånt där så minglar man järnet å blandar ihop allt typ

jag säger bara....missa inte eldshowen, kommer va så otroligt jävla mäktigt så ni anar inte

batteries not included.

- dave

Old Post May-15-2003 14:20  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
vi kan ju göra så till å börja med att vi ställer TA's till ena sidan å eldsjälar till andra så man ser vilka som e vilka...sen när alla har träffats å pratat lite å allt sånt där så minglar man järnet å blandar ihop allt typ

kan bli svårt...alla KOMMER inte att vara där klockan 1....är ganska säker på att folk droppar in...har väldigt svårt att se att folk håller tiden jag tänkte snarare att dom om är TAs som jag inte träffat förut får gå och hälsa på mig samt meddela vilka dom e så ska jag presentera in för övriga TAs eventuellt ge en liten tejpbit med namn på (vilket i min mening är dagisnivå )

Old Post May-15-2003 15:37 
Vizay
immiNspired

dagisnivå e kul juh...kan man klampa i vattenpölar å allt sånt roligt utan att folk kollar snett på en

men aa de löser sig nog vilka som e TA's å vilka som inte e det...dom flesta som kommer från eldsjäl lär ju ha diverse tillhyggen med sig som involverar eld (nej eldkastare eller sprejburk + tändare räknas ej som eldkonst)

batteries not included.

- dave

Old Post May-15-2003 17:25  Sweden
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Vizay
(nej eldkastare eller sprejburk + tändare räknas ej som eldkonst)

så jag ränkas inte in bland eldkosnt människorna då :/
jobbigt

hmm.. synd att jag inte kan komma... ahde varit roligt att träffa alla.... får la träffa ni som ska på midway istället i slutet av månaden

Old Post May-16-2003 11:24  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

vad jag har hört nu, ska det komma ett stort regnoväder över natten som hade tänkt att stanna hela lördag ev. söndag... så risigt, bara tt hoppas att det är fel

Old Post May-16-2003 12:11  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHaunting, Catchy Trance From Thomas Michael's Serpent & The Rainbow Promo 2001 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOgenki Clinic - "First Light" (James Holden Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:19.

Forum Rules: