|
| quote: | Originally posted by Donna
whehehe,Marco overruled een hele berg Dj's al beswel lang,alleen word ie nooit gewaardeerd op t nivo waarop ie draaid.
En dat ie de lekkerste Dj is staat al jaren buiten kijf 4 moi:P
[/IMG] |
Marco draaide gisteren in een kermistent bij ons in de buurt Draaide wederom erg lekker en Marco's mixkwaliteiten zijn gewoon top.. Natuurlijk z'n hitjes (Godd, Simulated, Cafe Del Marco), maar ook veel nummers die op Lovefields ook draaide, zoals DJ Dero - Revolution (Robbie Rivera's Bangin Remix) en Tube Tech - The End.. echt een paar toppertjes
Alleen de organisatie was op het leuke idee gekomen om de plank! waarop de draaitafels stonden met touwen aan de tent op te hangen... lekker stabiel dus Ontelbare keren sloegen platen over... Marco zat echt te balen, gelukkig nam het publiek Marco niks kwalijk. In ieder geval in heb me goed vermaakt... en hij eindigde met een phatte mix van Faitless - Insomnia 
| quote: | Originally posted by ambs
Verder heb ik nu alweer zin in Ultrashock (ja ik blijf langer in Nederland) en Antwerp is Burning!!! Ga gewoon van Ultrashock meteen door naar Antwerpen om 2x Armin te zien, te ergg hehehe :P |

Echt niet meer normaal jouw Armin verslaafdheid 
| quote: | Originally posted by ambs
Misschien zeg ik het verkeerd....
Maar wat ik bedoel met blij is een beetje top 40-achtige dance muziek.... Clocks, In My Head, etc...
|
Je bedoelt meer herkenbare dingen voor het grote publiek... stukje Coldplay, Radiohead, Cafe Del Mar, Enimem, Loops & Things.. zelfs Nirvana soms.. Maar dan wel allemaal in ander jasje gestoken 
|