quote:Originally posted by eieregooie Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen en die breedlachende smiley in jouw post ook niet
LOL
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad
quote:Originally posted by Jappio jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad Als je dan gelijk d'r nummer derbij zet zullen we d'r echt niet bellen...
Geldt ook voor MSN, ik zal der niet in me nieuwe l33t MSN 6.0 Beta zetten hoor AAAHHH TOEEEE NOUUUU JAPPIEWAPPIEFLAPPIE... Anders ga ik je zus stalken hoor, met het mierenliedje enzo
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Woei, krijg allemaal maar het heen en weer.. ik ben maffen whehehe morgen weer verder spammerdespemmen
Truste
lol wat dacht je van nee :P trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer muahahaha doet je bnc het trouwens al weer?
quote:Originally posted by Jappio lol wat dacht je van nee :P trouwens bij mij ging ta vann8 offline, dus vandaar dat ik nu pas reageer muahahaha doet je bnc het trouwens al weer? ja post dan maar gelijk 2 keer hetzelfde he goeiemorgen btw.nl
gewist.nl ik wil wel op een eerlijke manier aan mijn posts komen
mafkezen!!!